    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Aparat taki kombo, na kablu plus słuchawka przen
    Date: Sun, 13 Mar 2011 01:15:38 +0100

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Masz życiową szansę: zostań swoim własnym marketoidem i zrób majątek na
    > takim produkcie:-)

    Smileya nie zauważyłeś :-)? Zresztą IMHO na tego typu pomysły jako
    sposób na zrobienie wielkiej kasiory jest już za późno z powodu jednak -
    jakby nie patrzeć - zwijania się raczej niż rozwijania telefonii
    stacjonarnej.

    > Jednak wydaje mi się, że rozwiązanie z DWOMA urządzeniami: jednym
    > zasilanym bezpośrednio z linii telefonicznej, a drugim z sieci
    > energetycznej, jest dużo prostsze, bardziej niezawodne i po prostu
    > tańsze :-) Tym bardziej, że wielokrotnie stosowałem je w praktyce.

    Ależ ja całkowicie zgadzam się z Tobą. Fakt, że nie można kupić zestawu
    "przewodowy + DECT" w jednym pudełku nie stanowi dla mnie najmniejszego
    problemu - po prostu zapakowałbym do koszyka 2 pudełka. A że to tańsze?
    No pewnie, że tak. Ja po prostu podchwyciłem temat i zacząłem spekulować
    na temat wartości dodanej w postaci telefonu przewodowego dołączonego do
    DECTa jako backup na wypadek blackoutu.

    > Aha, i jeszcze jedno: spróbuj określić, jaki jest przeciętny okres
    > użytkowania stacjonarnego aparatu telefonicznego:-)

    Na pewno tak jak ze wszystkim w tych parszywych czasach - im nowszy
    sprzęt, tym krócej podziała :-).
    A tak poważniej - mogę mówić za siebie. Używałem Cyfrala 928 od 10/96 do
    01/11 i jest on nadal w pełni sprawny. Jedyne, co mu się przytrafiło to
    wytarcie cyfr na klawiszach, osobliwie 0, 8 oraz 1 (cyfry oraz ich
    kolejność nieprzypadkowe :-)), ale małżonka odświeżyła pisakiem
    permanentnym i jest OK. Obecnie mam 2-słuchawkowego DECT-a Panasonica
    KX-TG6511PD, który chyba 15 lat nie przetrwa :-). A Cyfral nie jest
    podłączony na stałe jako backup, bo nie mam na niego miejsca.

    Przemek