  • Data: 2011-03-14 00:13:31
    Temat: Re: Aparat taki kombo, na kablu plus słuchawka przen
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > Że tak zapytam z pewną taką - made in USA, not in PRC :-)?

    Trochę wcześniej niż 25 lat temu (mniej więcej do śmierci Mao w 1976)
    w Chinach mieli taką zasadę, że samochody są niepotrzebne. Bo ludzie
    mogą jeździć na rowerach, a zamiast ciężarówek, np. na budowie, można
    używać taczek. A taka na przykład chińska ambasada w Warszawie starała
    się też nie korzystać z poczty i telefonów -- korespondencja noszona
    była przez gońców. Oni wtedy niewiele w tych Chinach robili.

    Jarek

    --
    Pewien działacz imieniem Mao
    narozrabiał w Chinach niemao.