eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAparat taki kombo, na kablu plus słuchawka przenośnaRe: Aparat taki kombo, na kablu plus słuchawka przen
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Aparat taki kombo, na kablu plus słuchawka przen
    Date: Sat, 12 Mar 2011 23:09:54 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 37
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <ilcj6o$93a$1@news.task.gda.pl>
    <4d79db84$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <ilfev4$8is$1@inews.gazeta.pl>
    <ilfi0o$hm9$1@news.onet.pl> <ilfs29$nq0$1@news.task.gda.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <ilg503$ihl$2@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <ilgqcl$v23$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-201-175.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299971394 14342 87.205.201.175 (12 Mar 2011 23:09:54 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Mar 2011 23:09:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233598
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    >>>> Jakiś miesiąc temu konsultant Netii powiedział mojemu znajomiemu,
    >>>> że przyczyną tego, że nie można się do niego dodzwonić, jest
    >>>> umieszczony w drugiej części domu router Wi-Fi (WDS repeatert,
    >>>> nie podłączony nigdzie żadnym kablem innym niż zasilania). Kazał
    >>>> wyłączyć. Tak mi się jakoś skojarzyło. Netia na linii tepsianej
    >>>> (BSA/WLR), nawet nie VoIP na LLU.
    >>>
    >>> Polepszyło się? :-P
    >>
    >> No, teraz już można się dodzwonić.
    >
    > Jakoś nie chce mi się wierzyć w związek przyczynowo-skutkowy między
    > tymi zdarzeniami :-)

    To jest dzisiaj standardowa praktyka operatorów (pewnie nie tylko Netii,
    ale akurat z Netii znam cztery takie przypadki). Klient zgłasza usterkę,
    więc mu się z mety każe resetować router do ustawień fabrycznych i od
    nowa mozolnie konfigurować. W tym czasie technicy usuwają awarię. Jak
    dociekliwy abonent spyta "a co to było", to mu się mówi "router miał
    pan źle skonfigurowany". Więc się żadne odszkodowania nie należą. Tu
    sprzęt był prekonfigurowany przez Netię, klient nawet nie musi wiedzieć
    jak w nim coś zmienić, więc konsultant przeszesdł do punktu 1b instrukcji
    -- "czy poza routerem Netii podłączone są do sieci jakieś inne urządzenia,
    a jeśli tak, to prosze je odłączyć".

    Ja na taką okoliczność mam przygotowany router zapasowy. Gdyby mi jeden
    z drugim kazał coś resetować, to mu powiem, że podłączam drugi router,
    resetuję i ustawiam jak sobie życzy. Pytanie "a co to było" mogę zadać
    dopiero po przywróceniu konfiguracji sieci po mojej stronie do stanu
    z przed zgłoszenia.

    Jarek

    --
    -- Chamstwu w życiu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom osobistom.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: