  • Data: 2014-03-21 22:12:53
    Temat: Re: Aparat na komunię.
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.03.2014, o godzinie 11.04.38, na pl.rec.foto.cyfrowa, pwz
    napisał(a):

    > Mojemu synowi św. Mikołaj przyniósł pod choinkę Nikona Coolpix S31 (w
    > komplecie z plecaczkiem). Takiego o:
    > http://www.nikon.pl/pl_PL/product/digital-cameras/co
    olpix/style/coolpix-s31
    > - są nawet różowe i in.
    > I gdyby Mikołaj miał kupować jeszcze raz, to wybrałby tego samego.
    > Robiony "pod dzieci", tzn. wstrząso- i wodoodporny (zdjęcia i filmiki na
    > basenie), banalny interfejs - 5-latek opanował go w kilka godzin,
    > włącznie z "efektami specjalnymi" do zdjęć.

    Sam kupowałem dziecku aparat do 200zł jak miało jakieś 8 lat. Kupiłem
    najtańszy. To co jest najważniejsze w tym wieku to nie obsługa funkcji
    aparatu, ale po prostu kadrowanie. Taki Nikon to fajna propozycja -
    szczególnie, że jest dziecioodporny w pewnym sensie. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*