  • Data: 2014-03-21 22:09:46
    Temat: Re: Aparat na komunię.
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.03.2014, o godzinie 20.20.57, na pl.rec.foto.cyfrowa,
    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Nie porownuj sie z innymi, nie kazdy jest tobie podobny.
    > A rzecz uzywana nie zawsze oznacza szrotu spod smietnika.

    Wybacz Titus, ale podchodzisz do sprawy zupełnie nieprofesjonalnie (czyli
    nie jako ojciec, wujek czy ktoś, kto daje prezent). Prezenty używane kupuje
    się po rozmowie z obdarowywanym, kiedy ma to być coś kolekcjonerskiego itp.
    W ostateczności można dać pieniądze i wtedy ktoś sobie używkę z pełną
    świadomością kupi. Używki sprzętu elektronicznego to swego rodzaju ryzyko.
    Brak gwarancji jest wystarczającym powodem, żeby sobie darować.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*