  • Data: 2014-03-21 23:42:46
    Temat: Re: Aparat na komunię.
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <x...@h...pl>,
    Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Wybacz Titus, ale podchodzisz do sprawy zupełnie nieprofesjonalnie (czyli
    > nie jako ojciec, wujek czy ktoś, kto daje prezent). Prezenty używane kupuje
    > się po rozmowie z obdarowywanym, kiedy ma to być coś kolekcjonerskiego itp.
    > W ostateczności można dać pieniądze i wtedy ktoś sobie używkę z pełną
    > świadomością kupi.
    Moj kolega gadzeciarz wciaz uzywki na allegro kupuje (ostatnio PENa
    jakiegos). Stan naprawde idealny.
    Sadze ze obdarowana 8 lata nawet nie bedzie sie domagala paragonu.
    No chyba ze teraz takie zwyczaje sa.
    Chyba ze ojcowie, wujkowie i spolka zbieraja sie w swoim gronie na
    imprezie i pokazuja metki i paragony od prezentow.
    To dopiero jest drobnomieszczanstwo.

    >Używki sprzętu elektronicznego to swego rodzaju ryzyko.
    > Brak gwarancji jest wystarczającym powodem, żeby sobie darować.

    E, bez przesady.
    Poza tym ja w tym wieku wolalbym dostac Zenita zamiast Cmeny.

    --
    TA