  • Data: 2010-01-03 18:45:48
    Temat: Re: Aparat na dluga podroz
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz napisal:
    > No fakt, te standardowe 10 kg to może być za mało na lustro z
    > obiektywami... :->

    Twoje 10 kg to jest w linii, z ktora miales kontakt.
    Ja juz mialem stycznosc z liniami, gdzie to bylo raz 5 kg,
    a raz 6 kg. A poza tym w podrecznym lata nie tylko sprzet
    foto, ale wszystko, co jest zbyt cenne, aby nadac w luku,
    wiec nagle robi sie... ciasno i kazdy kilogram jest na rozrachunku.

    > Szanse na wprowadzenie takiego zakazu bym raczej oceniał na okolice
    > zera. Już widzę tych wszystkich biznesmenów, polityków czy pismaków
    > rezygnujących z podróży z laptopem. To już nierealne, nie w
    > dzisiejszych czasach.

    No to sobie przypomnij te kilka tygodni po poprzedniej probie
    zamachu przy pomocy bomby w obcasie buta w roku 2006. Ile to bylo?
    Cztery czy szesc tygodni, gdy NIC nie wolno bylo zabrac na poklad.
    Rowlings nie mogla nawet swojego rekopisu o Harrym Potterze
    zabrac. Kartek papieru! Cholera wie, co jeszcze NTSB wymysli,
    a Europa bezkrytycznie przyjmie.

    > Kto nie ryzykuje, ten nie ma.

    No coz, no risk, no fun, ale nie trzeba tego maksymalizowac
    po stronie ryzyka.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek