  • Data: 2010-01-03 20:15:18
    Temat: Re: Aparat na dluga podroz
    Od: "user" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Karocki" <p...@i...org> napisał w wiadomości
    news:Xns9CF5BFE2ADCE6pkarieeeorg@193.110.122.97...
    > aa <o...@m...net> wrote in news:8ea7de88-498f-4989-bfe7-
    > 1...@b...googlegroups.com:

    Moja lustrzanka była w 5 krajach w tym na pustyni i kurzu nie złapała choć
    korpus nie uszczelniony :)
    Ja proponuje jednak lustrzankę bo zdjęcia z dobrym szeroko kątnym obiektywem
    są znacznie lepsze niż z jakiegoś kompaktu (ostrość, balans kolorów,
    szczegułowość), jak się potrafi obsługiwać lustrzankę i zna się najlepsze
    ustawienia dla danego obiektywu to zdjęcia się potem ogląda jak te z
    national geographic ;)
    Ja bym zaopatrzył się w szmatki do przecierania obiektywu, pędzelek i
    gruszkę oraz grip lub parę zapasowych aku do tego dobra torba na ramie na
    lustrzankę ja mam typową ciasną na sam aparat, wziął bym kilka kart pamięci,
    i ewentualnie lampę błyskową bo się przydaje przy foceniu wnętrz zabytków.