  • Data: 2014-04-15 20:36:55
    Temat: Re: Aparat dla zafascynowanej foto amatorki.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY <f...@g...com> writes:

    > zwykly spacer urlopowy w nieznanym miejscu .
    > Body+15mm.
    > Zero probemu.
    > cropuje sie do ok 35 mm - wystarcza. nic wiecej nie trzeba.

    Jeśli tyle wystarcza, to super. Mi nie wystarcza, a często potrzebuję
    także więcej niż 150 mm. Przyznaję że pewnie nie w czasie urlopowych
    spacerów w nieznanym miejscu.

    > wspolczesne FF czyli a7 sa wielkosci kompaktow a jakosc - aktualnie high end.
    > Argument , ze duze i ciezkie juz nie jest aktualny.
    > przy dalszym wzroscie rozdzieczosci ,zoomy trojkrotne okaza sie b
    > czesto zastepowalne przez stalke.

    To jest prawda, zakładając oczywiście brak cropa z tego zooma.
    Przyznaję że na zwykły (nieurlopowy raczej) spacer to ja biorę komórkę -
    jeśli tylko jest dużo światła, to zdjęcia "standard" wychodzą z niej
    zupełnie sensowne (a więc m.in. także zdecydowanie lepiej niż brak
    zdjęć).

    > jasne , nie mozna przeczyc oczywistym faktom , ze m4/3 sa mniejsze i
    > lzejsze , ale wspolczesne ff wcale nie musza byc nieznosnie wielkie.

    Jasne. Co komu bardziej pasuje. Niestety do Sony E chyba nie ma żadnego
    "uniwersalnego" obiektywu FF.
    --
    Krzysztof Hałasa