    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Fri, 11 Apr 2014 00:40:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Aparat dla zafascynowanej foto amatorki.
    From: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, April 10, 2014 9:29:32 AM UTC-4, S.W. wrote:

    > Generalnie powyższe obejrzała, potrzymała i teraz się nie może zdecydować
    >

    > Bezlusterkowce i inne NEXy odpadają...

    > Raczej typowa fotografia, wideo okazjonalnie.

    > Słaba w sensie rozmiaru? rozdzielczości czy jakości?
    >

    > Wg. http://www.dpreview.com/reviews/nikon-d7100/13
    >
    > i http://www.dpreview.com/reviews/nikon-d7100/17
    >
    > nie wypada chyba tak źle w porównaniach...

    > W ogóle nie jest brany pod uwagę jako opcja.

    > Wiem. Ja się zastanawiam jak jest z budowaniem systemu na bazie
    >
    > bezlusterkowców. Kompatybilnością i dostępnością obiektywów (także
    >
    > używanych) i akcesorii

> [...]

    Zestaw, to jest wlasnie kit a kit, to jest zestaw.
    Chcesz wiec kit z kitem albo zestaw z zestawem.
    Jeden element nie moze byc kitem ani zestawem.
    To dokladnie tak samo jakbys chcial body z korpusem,
    albo lens z obiektywem lub na odwrot.

    Jak juz chcesz kobiete zadowlic aparatem, to przy okazji
    ucz ja poprawnego nazewnictwa, zaczynajac oczywiscie od siebie.

    Slon