  • Data: 2010-09-23 22:10:13
    Temat: Re: Antyradar rozdzielny
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-23 17:41, Cavallino wrote:

    > FR może tak, ale suszarka to często dwa piknięcia i koniec.
    > Drzwi wywołują taki sam alarm, a stacja bazowa komórki jeszcze większy.

    Nie, drzwi slychac dluzej. Poza tym suszarka jeszcze umiarkowanie czesto
    to pasmo X. Stacje bazowe? Nie w sprawnym urzadzeniu albo tylko w
    wyjatkowych wypadkach.

    > Najpierw trzeba się doktoryzować z tego, gdyby się spotykało suszarkę
    > codziennie, a każda pracowała na tym samym paśmie, to pewnie dałoby się
    > osłuchać.
    > Ale jak się spotyka ją raz na kilka miesięcy, to nawet nie ma jak
    > zapamiętać jakie ona fale pokazuje i jaki brzęczyk przy tym się odzywa.
    > Zwłaszcza po skoku adrenaliny w przypadku realnego pomiaru.
    > Tak więc w teorii to wiele rzeczy się da, w praktyce - ar to
    > bezużyteczny z reguły gadżet.
    > A ar mama już trzeci, więc trochę się z nimi najeździłem przez ostatnie
    > kilkanaście lat.

    Ale napewno z wlaczonym? Bo powinno wystarczyc pare kkm zeby calkiem
    dobrze lapac o co chodzi. Dosc duzo daje juz sporo mijanych stacji paliw
    i nabitych puszek. Wiadomo ze takie urzadzenie za raczke nie prowadzi,
    ale zawsze to jakas dodatkowa pomoc na temat tego co sie
    dzieje.

    --

    memento lorem ipsum