  • Data: 2010-09-25 17:23:10
    Temat: Re: Antyradar rozdzielny
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-23 23:11, Cavallino wrote:

    > Nabite puszki spotykam niezmiernie rzadko.
    > Suszarki częściej, ale na tak przeróżnych falach, że nijak nie wiem po
    > pierwszym strzale, że to akurat nie drzwi stacji, chyba że okoliczności
    > wskazują.
    > Zresztą jak to mnie mierzą, to z reguły to czy wiem czy nie i tak na
    > niewiele się zdaje.

    Bo moze jednak masz jakies posledniejsze urzadzenie. Normalny sprzet
    odpowiednio sygnalizuje i rozroznia sile sygnalu oraz pasmo, z czego
    naprawde po dosc sporym objechaniu asfaltu mozna wyczuc i wnioskowac wiele.
    Jednak drzwi od stacji paliw, bedac ustawione najczesciej prostopadle
    albo rownolegle w bok drogi daja inny slad niz cos wyraznie w osi
    jazdy. A badziewie bedzie sobie blyskac i piszczec rowno niezaleznie
    od charakteru sygnalu.

    --

    memento lorem ipsum