  • Data: 2011-03-03 15:10:53
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 03 Mar 2011 14:58:56 +0100, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    >Tak, jesli w ten sposob zarzuca sie komus brak obiektywnosci i
    >przemawianie przez prezentowana opinie dzialaniu na wlasna korzysc. W

    nie śledzę wątku, ale w wiadomości, na którą odpowiedziałem nic
    takiego nie było, a jedynie "Goń się handlarzu i idź dalej handlować
    swoimi antyradarami, ale nie reklamuj ich tak nachalnie na grupie.".

    Poza tym: czy na pewno sąd przyznałby rację oskarżeniu, że zarzut
    braku obiektywności wobec sprzedawcy to pomówienie? Może wobec
    sędziego, rzeczoznawcy, ale sprzedawcy?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski