  • 11. Data: 2009-08-13 07:23:42
    Temat: Re: Antykorozyjna farba na wydech
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Kuczu wrote:

    > Poszukaj zaroodpornego Motipa. Sa w roznych kolorach. Na pewno jest w
    > Fabory ale bywa tez w innych sklepach. Albo zaroodporny DupliColor. Jest
    > na pewno w Castoramie. nie sa tanie ale sa swietne.

    Dzięki za radę, sprawdzę, ewentualnie kupię i zastosuję :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 12. Data: 2009-08-13 08:24:36
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-12 23:58:15 +0200, "morghul" <m...@t...pl> said:

    > A proszę bardzo: http://www.motipdupli.pl/?s=show_kategorie&id=9&g=3

    O dzięki Ci dobry człowieku ;-) I nawet w marketach budowlanych tym
    handlują. Mam tylko nadzieję, że cena nie będzie jakaś z kosmosu.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 13. Data: 2009-08-13 16:45:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > O dzięki Ci dobry człowieku ;-) I nawet w marketach budowlanych tym
    > handlują. Mam tylko nadzieję, że cena nie będzie jakaś z kosmosu.

    Motip zaroodporny w Fabory kosztuje troche ponad 40 pln. Ale Fabory jest
    generalnie drogim sklepem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 14. Data: 2009-08-13 17:37:05
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > O dzięki Ci dobry człowieku ;-) I nawet w marketach budowlanych
    > tym handlują. Mam tylko nadzieję, że cena nie będzie jakaś z
    > kosmosu.

    Prosie ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 15. Data: 2009-10-06 13:33:45
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message

    > Czarny motip mi zrudzial na wydechu :-/

    Cza bylo malowac na wdechu albo wziac tiktaka. BP NMSP

    weFAQ&v=qvj