  • Data: 2017-01-08 21:41:13
    Temat: Re: Antena do DVB-T - co obecnie warto kupić?
    Od: Janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-08 o 18:13, wowa pisze:
> [...]
    iquad-do-obioru-telewizji-cyfrowej/

    > A przeczytałeś artykuł? Nie. Tam jest napisane że działa lepiej od
    > fabrycznych.
    Akurat ją robiłem dla kolegi więc wiem co ona potrafi, nadajnik
    widoczny, odległość 15km a antena bez wzm nie działa, że to kolega to
    się pomęczyłem aby mu ją ustawić, normalnie dla ludzi daję yagę i po
    problemie.

    > Nie wskazówki a sugestie, nie pisałem że to jest jedynie słuszne. Mam
    > prawo na "teorię" po wymianie kilku anten fabrycznych (ze wzm i bez) a
    > dalej mam gówniany odbiór :( Tera mi się nie chce bawić, za zimno.
    Kilka anten to z całym szacunkiem trochę słabe masz doświadczenie ;) ja
    tyle robię bliższym i dalszym znajomym rocznie nie zajmując się tym
    zawodowo :) chociaż kiedyś więcej tego robiłem a pamiętam jeszcze czasy
    kabla symetrycznego 300om i folii alu do wzm sygnału na nim :)

    > Jak wszędzie na początku, daj im szansę. Ale rozrzucenie kanałów po
    > całym paśmie z różną polaryzacją jest złośliwe. Przyznasz? I nie mogli
    Oczywiście że się z Tobą zgadzam, nie widzę powodu dla którego schodzili
    na niższe pasmo, myślę że to jest tak trochę zrobione pod górkę dla tych
    nadawców z muxa8 bo mało kto ich będzie odbierał.

    > od razu podać podziału, przecież nie dawno były robione nowe instalacje,
    > a teraz znowu trzeba grzebać przy antenach.
    Dlatego sobie ich odpuściłem u siebie, mało oglądam więc strata żadna.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

    ---