  • Data: 2017-01-08 21:59:58
    Temat: Re: Antena do DVB-T - co obecnie warto kupić?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Jan 2017 21:46:19 +0100, Janusz_k napisał(a):

    > Przy słaby sygnale tylko kierunkowe :) o dyżym zysku tak aby wzm nie
    > wzmacniał tylko szumów.

    Ale on mialby sygnal doskonaly, tylko to zasloniecie.
    To gdzie skierowac te kierunkowa - w przeslone ?

    > Nie ma ceramicznych TV :) a jak są w telefonach to na wyższe pasma.

    No to trzeba zrobic :-)

    Tylko czy one lepsze beda ? Watpie.

    dajniki-etap-2/
    frowa-dvb-t/mux-8/

    > Zwrotnica to robi :)

    Ale ja bym chcial sprytniej - np dwa poziome dipole rozstawione w
    pionie, dla UHF zwrotnica sumuje sygnal z dipoli, a dla VHF
    wykorzystuje pionowe kable laczace jako pionowy dipol ...

    J.