  • Data: 2017-01-09 19:29:32
    Temat: Re: Antena do DVB-T - co obecnie warto kupić?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:o50799$q4n$1@news.chmurka.net...
    iquad-do-obioru-telewizji-cyfrowej/

    > Też miałem zamiar wskazać ten link ale najpierw postanowiłem przejrzeć
    > wszystkie odpowiedzi :)

    O właśnie, taką antenę, to ja rozumiem! Efektywność raczej nie powala, ale
    jej prostota i skuteczność zdecydowanie jest warta uwagi! Prostszą, bo
    zaledwie jednopętlową (po prostu przecięte koło) antenę, widziałem w
    działaniu u ś.p. Adama SP5AY, którego znałem osobiście. Bardzo wygodna
    antena dla tych, którzy nie zamierzają szaleć z DX-owaniem... Zmiana
    polaryzacji, to można powiedzieć, jeden ruch ręką, o ile z klamki okna nie
    spadnie. Tak mi się to skojarzyło z anteną DDRR...

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.