  • Data: 2017-01-09 01:33:29
    Temat: Re: Antena do DVB-T - co obecnie warto kupić?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:58727301$0$659$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jak wszędzie na początku, daj im szansę. Ale rozrzucenie kanałów po całym
    > paśmie z różną polaryzacją jest złośliwe. Przyznasz? I nie mogli

    Popieram. Wszędzie, rozstrzeliwanie po całej numeracji, nawet w kablówce mam
    TVP kilka tu, kilka tam, kilka w ogóle gdzieś w puszczy, czemu nie można
    tego zgrupować obok siebie?
    Mam multiroom, dwa różne dekodery (błagam, nie bierzcie Horizona, tak
    pojebanego urządzenia nie widziałem wcześniej), na każdym z nich inaczej
    rozpołożone programy. Uważam to właśnie za złośliwość.

    > od razu podać podziału, przecież nie dawno były robione nowe instalacje, a
    > teraz znowu trzeba grzebać przy antenach.

    Wiesz, wół pierdzi, stodoła słucha. Pewnie jak projektowanie nowoczesnych
    makabrył - pan architekt kupił małego kotka i nie ma pomysłu, puszcza
    kociaka po projekcie, gdzie ten narobi, tam stawia budynek/obiekt.
    Obrzydlistwo obrzydlistwa obrzydlistwami pogania... To co, lista programów,
    proszę, przypisujemy kanały, wiec oto rzucamy kostką, a jak się numer
    powtórzy, to rzucamy jeszcze raz, do skutku... A polaryzacja - Pan
    Projektant dziabnął halbę i jaka polaryzacja będzie, zdecyduje o tym moment,
    w którym kiwający się na lewo i prawo pan wybeł(ko)ta "MAM", taka
    polaryzacja, jak jego nachylenie do chodnika/trawnika w tym momencie. A
    userostwo pokornie się dostosuje, ma wybór?

    Tak, w złośliwy sposób przedstawiłem moje przypuszczenia, że odnieść można
    wrażenie, iż przydziałami rządzi raczej przypadek, wolny wybór, niż zbadany
    i przemyślany ku ogólnemu dobru problem.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.