  • Data: 2017-01-07 16:08:13
    Temat: Re: Antena do DVB-T - co obecnie warto kupić?
    Od: Janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-07 o 12:30, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2017-01-06 22:44, Janusz_k wrote:
    > (ciap)
    y_z_polaryzacja_h-v_dipol_28-5-12-21-60_dvb-t_A2810.
    htm

    > Wyreczyłeś mnie, tej nie mogłem znaleść.
    > Aczkolwiek proponowana przeze mnie jest bardziej _zgrabna_ ;-)
    Ale ma za małą czułość, a on jest w dolince, wzmacniaczem tego nie
    skompensuje. Ja bym na jego miejscu postawił dwie anteny
    jedną taką:
    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_uhf_dipol
    _44-21-69_tri_digit_eco_dvb-t_uhf_ze_wzmacniaczem_ln
    a-177_A2665.htm

    drugą taką:

    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjno-radiowa_d
    ipol_7-5-12_dvb-t_dab_A0710.htm

    chociaż ona słaba, nie wiem czy nie trzeba poszukać lepszej i do tego
    zwrotnica
    http://allegro.pl/sumator-zwrotnica-antenowa-1-12-21
    -69-vhf-uhf-mux8-i6648339414.html

    --