  • Data: 2017-01-08 04:33:10
    Temat: Re: Antena do DVB-T - co obecnie warto kupić?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1441836796.20170107191055@pik-net.pl.invalid...

    > To się nazywa ARW.

    ARW, ARW... a skąd weźmiesz sygnał korygujący, poza tym co w sytuacji, jak w
    okolicy będzie więcej nadajników, to z którym antena będzie łaskawa się
    pitigrilić wzmocnieniem, a który nadajnik przysoli we wzmacniacz,
    "rozkojarzając" go? I jak to jest, do jednego nadajnika się wyreguluje,
    drugi oleje... Nie wiem Roman, jak tobie, ale mnie ten link pachnie zwykłym
    pierdol^H^H^Hniczeniem... A może nastąpi cudowne rozmnożenie bytów martwych
    w dziedzinie uskutecznianych częstotliwości i dla każdej z nich, regulacja
    będzie zachodzić niezależnie, wywołując tak samo niezależne, nie wpływające
    na siebie skutki...? Ciekawe jak...
    No... ARW... ale cały czas nie mogę rozkminić, skąd sygnał do regulacji... I
    co będzie w tej antenie konkretnie regulowane...?

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.