  • 71. Data: 2013-10-20 12:00:44
    Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Kapelusze jadący 70 km/h JUŻ TERAZ nagminnie korkują nawet autostrady w
    > granicach miast, a co dopiero krajówki jednopasmowe.

    Ja czasami nie wiem czy ty mówisz poważnie.
    Autostratdy korkują? Ewentualnie troche spowalniaja przejazd.
    I to nie kapelusze w anglikach a tylko i wyłącznie duza ilosc tirów +
    oczywiscie podstawowy problem czyli np. w okolicach Poznania brak trzeciego
    pasa, który notabene bedzie bodaj w przyszłym roku dobudowywany.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 72. Data: 2013-10-20 13:46:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-20 10:46, Użytkownik z napisał:

    > Kapelusznicy zawsze byli i zawsze będą. Ale TIRów na drogach spokojnie
    > mogłoby nie być. TIRy na tory. Pamiętasz?

    Nie da się wyeliminować tirów inaczej niż nakazem, tyle że komunizm
    czy socjalizm już obaliliśmy i raczej nikt nie wprowadzi kiedyś
    obowiązującego nakazu przewożenia na duże odległości lub dużych
    ilości przez PKP a nie przewoźników drogowych.

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2013-10-20 16:37:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 20 Oct 2013 09:21:28 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Dla kapelusznika, który potulnie jedzie za poprzednikiem.

    a ty w mieście nie możesz się powstrzymać i mie?zy jednymi a drugimi
    światłami koniecznie musisz wszystkich wyprzedzić?
    ROTFL dzieciaku.
    Pokaż to na filmie. Pośmiejemy się

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 74. Data: 2013-10-20 17:17:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-20 13:46, RadoslawF pisze:

> [...]
    > obowiązującego nakazu przewożenia na duże odległości lub dużych
    > ilości przez PKP a nie przewoźników drogowych.

    Da się zrobić różne rzeczy. Stosując oprócz zakazów motywacje
    ekonomiczne. Nie chodzi przecież o całkowitą eliminację bo wiadomo że
    się nie da. Taki tranzyt przez Całą Polskie jest dość debilny. Z
    powodzeniem mógłby odbywać się po torach.

  • 75. Data: 2013-10-20 17:43:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Ja czasami nie wiem czy ty mówisz poważnie.
    > Autostratdy korkują?

    Dokładnie.
    Mam podgląd na codzień, bo mieszkam niedaleko A2, więc gdy włączam CB to
    każdorazowo słyszę tą samą relację od kierowców TIR-ów.
    Znaczy narzekają na kapeluszników jadących sporo mniej niż 90.
    Efekt jest taki, że tirowcy zjeżdżają na lewy pas mimo zakazu i jego również
    korkują.

    > Ewentualnie troche spowalniaja przejazd.

    "Trochę" by pasowało gdyby zamiast 140 dało się jechać 135.
    Jeśli zamiast 160 czy 140 trzeba jechać 90 przez całą długość obwodnicy, bo
    jakiś debil postanowił się wlec 70-tką, to jest to korkowanie.
    I gdyby policja służyła do czegoś innego niż nabijanie kabzy Tuskowi, to
    łapały by takich na tym odcinku od rana do nocy, dzień w dzień.

    > I to nie kapelusze w anglikach a tylko i wyłącznie duza ilosc tirów

    Nie.
    Przed kryzysem było tyle samo tirów, za to mniej debili w osobówkach,
    próbujących jechać "ekonomicznie" autostradą, więc tego typu sytuacje nie
    miały miejsca.
    To się nasiliło, żeby nie powiedzieć powstało, w ostatnich dwóch latach.

  • 76. Data: 2013-10-20 18:13:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-19 21:59, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ???

    ???

    > Jeździłeś?
    > Bo ja troche tak i po mieście naprawde bezproblemowo.

    Gdzieś po wsi to może tak, jak dojdzie potrzeba częstej zmiany
    kierunku ruchu czy parkowania z dostępem do terminala to inaczej
    byś śpiewał.

    > Na trasie troche gorzej.

    W stosunku do LHD tak, trochę gorzej.

  • 78. Data: 2013-10-20 20:28:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ???

    > Gdzieś po wsi to może tak

    Sugerujesz, ze ja jezdziłem po wsi?

    >, jak dojdzie potrzeba częstej zmiany
    > kierunku ruchu

    A w czym ci przeszkadza prawa kierownica przy zmienianiu pasa ruchu?

    > czy parkowania z dostępem do terminala to inaczej
    > byś śpiewał.

    No , trzeba wysiaść, tragedia...

    > W stosunku do LHD tak, trochę gorzej.

    Tak. gorzej.
    Co to - konkurs na powtarzanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 77. Data: 2013-10-20 20:28:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Znaczy narzekają na kapeluszników jadących sporo mniej niż 90.
    > Efekt jest taki, że tirowcy zjeżdżają na lewy pas mimo zakazu i jego

    ROTFL
    Na CD to tirowcy narzekaja w 99% przypadków na innych tirowców a nie na
    kapeluszników.
    Wyprzedzaja bardzo rzadko bo policja ich tego skuteczni oduczyła.
    Zreszta, sami są sobie winni zakazu, jakby nie wyprzedzali z różnica
    predkosci 2-3km to by nigdy tu nie było zakazu.

> [...]
    > korkowanie. I gdyby policja służyła do czegoś innego niż nabijanie
    > kabzy Tuskowi, to łapały by takich na tym odcinku od rana do nocy,

    Znowu demonizujesz.
    Równiez jezdze czesto A2 i nie spotykam takich sytuacji zeby trzeba sie
    było lewym pasem 70 wlec przez wyprzedzajace tiry.
    A do 100 to rzeczywiscie trzeba czasami zwolnic na obwodnicy ale powodto
    przede wszystkim bardzo duzy ruch.

> [...]
    > nie miały miejsca.
    > To się nasiliło, żeby nie powiedzieć powstało, w ostatnich dwóch

    Aha, jak zwykle nasze obserwacje są inne - co zrobić...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 79. Data: 2013-10-20 20:42:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-20 20:28, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Sugerujesz, ze ja jezdziłem po wsi?

    Na to wychodzi.

    > A w czym ci przeszkadza prawa kierownica przy zmienianiu pasa ruchu?

    Mi?

    > No , trzeba wysiaść, tragedia...

    Próbowałeś tak parę razy dziennie?

    > Tak. gorzej.
    > Co to - konkurs na powtarzanie?

    Nie mam bladego pojęcia - kolejny raz powtarzasz to o czym już pisałem:>

  • 80. Data: 2013-10-20 20:48:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "z" <...@...pl>

> [...]
    > tranzyt przez Całą Polskie jest dość debilny. Z powodzeniem mógłby odbywać

    Taka teza była, że jakby w miejscu torów zrobić drogi to by korków w ogóle
    nie było