  • 81. Data: 2013-10-20 21:51:46
    Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-20 17:17, Użytkownik z napisał:

    > Da się zrobić różne rzeczy. Stosując oprócz zakazów motywacje
    > ekonomiczne. Nie chodzi przecież o całkowitą eliminację bo wiadomo że
    > się nie da. Taki tranzyt przez Całą Polskie jest dość debilny. Z
    > powodzeniem mógłby odbywać się po torach.

    Jesteś w błędzie, tak to można wozić towary takie jak węgiel
    czy cement. Jak dostanę przesyłkę w porcie w Szczecinie czy
    Gdańsku to załaduje ją na tira i mam ją w Krakowie na drugi
    dzień. Przy współpracy z PKP czekam tydzień a jak nie będę
    miał szczęścia to dwa lub trzy tygodnie. Myślisz że ktoś
    będzie chciał tyle czekać ?

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2013-10-20 22:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Taka teza była, że jakby w miejscu torów zrobić drogi to by korków w
    > ogóle nie było

    To znaczy z drogami jest taki problem ze ich nie ma czy ze trzeba je
    budowac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 83. Data: 2013-10-20 22:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na to wychodzi.

    Ja tam nie wiem co ci wychodzi.
    Domyslam sie, ze mozesz kojarzyć skąd jestem. złośliwości nie pomoga
    wyciągnąć prawidłowych wniosków.

    > Mi?

    no przeciez to ty piszesz, ze gdybym czesciej musiał zmieniac kierunek
    ruchu...
    Chodzi ci o skrecanie?
    Bo ja juz nie wiem, gdzie ty te problemy widzisz.
    Mysle, ze łatwiej by nam sie rozmawiało, gdybys miał jednak jakies
    doswiadczenie w tym wzgledzie.
    Bo na razie to troche sie czuje jakbym z ksiedzem o seksie gadał...

    > Próbowałeś tak parę razy dziennie?

    Nie mam takich potrzeb wiec nie.

    > Nie mam bladego pojęcia - kolejny raz powtarzasz to o czym już
    > pisałem:>

    Aha,to dobrze, ze powtórzyłes jeszcze raz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 84. Data: 2013-10-21 06:58:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-20 21:51, RadoslawF pisze:
> [...]
    > dzień. Przy współpracy z PKP czekam tydzień a jak nie będę
    > miał szczęścia to dwa lub trzy tygodnie. Myślisz że ktoś

    Myślisz że TIRy wożą tylko przesyłki i żywność?

  • 85. Data: 2013-10-21 09:26:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-21 06:58, Użytkownik z napisał:

    > Myślisz że TIRy wożą tylko przesyłki i żywność?

    Przesyłką będzie każdy towar przesyłany z punktu A do punktu B.
    I myślę że dalej nie masz pojęcia że podobny przepis działał
    u nas za PRLu i przynosił więcej szkód niż pożytku, nie masz
    i nie chcesz mieć bladego pojęcia dlaczego.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2013-10-21 09:54:25
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-20 22:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com:
    (...)

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    ^^^^^^^^^^^^^^

    > Ja tam nie wiem co ci wychodzi.

    To masz podkreślone.

    > Domyslam sie, ze mozesz kojarzyć skąd jestem. złośliwości nie pomoga
    > wyciągnąć prawidłowych wniosków.

    To źle się domyślasz, stąd pewnie i błędne wnioskowanie. Mało mnie
    interesuje skąd jesteś - mowa była o jeździe w mieście z kierownicą
    z drugiej strony, a złośliwości jak to nazywasz wylewają się z Twoich
    wypowiedzi. W mieście w znaczeniu w gęstym ruchu miejskim, a nie np.
    w takim Olecku (ot przykład pierwszy z brzegu).

    > Mysle, ze łatwiej by nam sie rozmawiało, gdybys miał jednak jakies
    > doswiadczenie w tym wzgledzie.

    Widać, że nie masz doświadczenia w tej materii. Spróbuj chociaż
    wyjechać tyłem z parkingu przy drodze przy kierownicy "nie z tej
    strony". To kolejny przykład.

    > Bo na razie to troche sie czuje jakbym z ksiedzem o seksie gadał...

    Pewnie i tutaj błądzisz :)

    > Nie mam takich potrzeb wiec nie.

    Pewnie na autostradzie też nie płaciłeś jadąc samochodem z kierownicą
    "nie z tej strony", nie kupowałeś nic w 'drive', czy nie płaciłeś
    za paliwo na stacjach z "okienkami" przy wyjeździe. To takie drobiazgi,
    z których się składa całość i robi się zwyczajnie upierdliwe, a nie
    "bezproblemowe".

    > Aha,to dobrze, ze powtórzyłes jeszcze raz.

    Pomogło?

  • 87. Data: 2013-10-21 10:00:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-21 09:26, RadoslawF pisze:
> [...]
    > u nas za PRLu i przynosił więcej szkód niż pożytku, nie masz
    > i nie chcesz mieć bladego pojęcia dlaczego.

    Jeśli taki przepis jest gupi ;-) to tak samo jak zakaz jazdy "anglikami"

  • 88. Data: 2013-10-21 10:40:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > ^^^^^^^^^^^^^^

    > To masz podkreślone.

    Widze, ze lubisz czepiać się słówek.
    A ja tylko chciałem delikatnie dać do zrozumienia, ze jeżeli twoje
    argumenty śa tak samo sensowne, jak to wnioskowanie o tym gdzie jeżdziłem
    to cóż... nie śa zbyt wartościowe...

> [...]
    > wypowiedzi. W mieście w znaczeniu w gęstym ruchu miejskim, a nie np.
    > w takim Olecku (ot przykład pierwszy z brzegu).

    Ja jestem, tak jak Cavallino, z Poznania.
    I tu jeżdziłem. I było ok.

    Ale rozumiem, ze według Ciebie anglik przeszkadza w takiej Warszawie,
    Wrocławiu ale już w Olecku nie?

    > Widać, że nie masz doświadczenia w tej materii. Spróbuj chociaż
    > wyjechać tyłem z parkingu przy drodze przy kierownicy "nie z tej
    > strony". To kolejny przykład.

    Widzisz, ja ci pisze ze jezdziłem a ty piszesz, ze nie mam doświadczenia.
    I jak mam z tobią rozmawiać?

    Co do wyjazdu tyłem z parkingu - znów musze zapytać, jak widzisz problem?

    > Pewnie i tutaj błądzisz :)

    bo?

    > Pewnie na autostradzie też nie płaciłeś jadąc samochodem z kierownicą
    > "nie z tej strony",

    Zgadza sie, na autostradzie nigdy niepłaciłem.

    > nie kupowałeś nic w 'drive',

    Staram sie omijac, ale nawet jak jade osobówką to najczesciej wchodze do
    srodka. W drivie korki i długo sie czeka :)

    > czy nie płaciłeś
    > za paliwo na stacjach z "okienkami" przy wyjeździe.

    Sporadycznie tankuje praktycznie tylko na stacji auchan-komorniki od kiedy
    weszło mi do zbiornika wiecej litrów niz ma zbiornik. Sporo wiecej.

    > To takie drobiazgi,
    > z których się składa całość i robi się zwyczajnie upierdliwe, a nie
    > "bezproblemowe".

    Ja nie twierdze, ze jest łatwiej czy równie łatwo.
    Ale pisząc o jezdzeniu pisałem o jezdzeniu a nie o kupowaniu w macu.

    > Pomogło?

    Musisz sobie sam odpowiedzieć.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 89. Data: 2013-10-21 11:06:15
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-21 10:40, Budzik pisze:

    > Widze, ze lubisz czepiać się słówek.

    Źle widzisz, ale to nie pierwszy raz.

    > A ja tylko chciałem delikatnie dać do zrozumienia, ze jeżeli twoje
    > argumenty śa tak samo sensowne, jak to wnioskowanie o tym gdzie jeżdziłem
    > to cóż... nie śa zbyt wartościowe...

    Masz chyba poważny problem z tym co chciałeś napisać, ale znam
    przyczynę i już o tym napisałem.

    > Ja jestem, tak jak Cavallino, z Poznania.

    A cóż mnie to obchodzi skąd jesteś? Chociaż... :)

    > I tu jeżdziłem. I było ok.

    Jak widać niewiele i taki efekt.

    > Ale rozumiem, ze według Ciebie anglik przeszkadza w takiej Warszawie,
    > Wrocławiu ale już w Olecku nie?

    Przejedź się do Olecka, zobaczysz różnicę.

    > Widzisz, ja ci pisze ze jezdziłem a ty piszesz, ze nie mam doświadczenia.
    > I jak mam z tobią rozmawiać?

    Nadal widać, że doświadczenia nie masz. To że piszesz, że trochę
    jeździłeś o niczym nie świadczy.

    > Co do wyjazdu tyłem z parkingu - znów musze zapytać, jak widzisz problem?

    Normalnie - najlepiej namaluj sobie kąt widzenia z obu punktów
    i się zastanów jak to w praktyce rzutuje na widoczność...

> [...]

    > weszło mi do zbiornika wiecej litrów niz ma zbiornik. Sporo wiecej.

    > Ja nie twierdze, ze jest łatwiej czy równie łatwo.

    Aha, czyli wychodzi, że jednak jest wyraźnie gorzej i tak naprawdę
    średnio mnie interesuje że nie płaciłeś na autostradzie, dlaczego nie
    jeździsz do mac, że w Auchan oszukują itd. To że tak powiem są jakieś
    tam jednostkowe opinie, jednak ładnie pokazuje, że w ogóle nie patrzysz
    na kwestię eksploatacji anglików w szerszym kontekście, tylko w bardzo
    wąskim i później reagujesz nerwowo jak piszę, że brak ci doświadczenia
    i po wsi pewnie jeździłeś. W przeciwieństwie do Ciebie ja piszę w
    szerokim kontekście, bazując nie tylko na swoim doświadczeniu i moich
    umiejętnościach w subiektywnie prezentowanej opinii na ten temat.
    Jazda takim samochodem to całokształt czynności z tym związanych
    i w części mocno zdeterminowanych położeniem kierownicy.

    > Ale pisząc o jezdzeniu pisałem o jezdzeniu a nie o kupowaniu w macu.

    Pisałem u utrudnieniach w zmianie pasa ruchu, o parkowaniu i całej
    reszcie, która składa się na jazdę, korzystanie z samochodu. Równie
    dobrze możesz sobie zawęzić definicję do "czystej" jazdy i udowadniać,
    że jazda po autostradach to żadna różnica. Tak, do bramki:>

  • 90. Data: 2013-10-21 12:31:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Źle widzisz, ale to nie pierwszy raz.

    Cóż, na takio argument mozna odpowiedzieć tylko w jeden sposób: dobrze
    widze.

    > Masz chyba poważny problem z tym co chciałeś napisać, ale znam
    > przyczynę i już o tym napisałem.

    Oczywiście. Bo przeciez to nie jest problem z Twoim czytaniem i
    rozumieniem...

    > A cóż mnie to obchodzi skąd jesteś? Chociaż... :)

    ROTFL
    Najpierw wyciągasz wniosek ze prawa kierownica mi nie przeszkadzała, bo
    jezdziłem po jakiejs pipidówce, potem kiedy pisze ci ze tak nie było -
    odpowiadasz jak powyzej.
    Po prostu: ROTFL

    > Jak widać niewiele i taki efekt.

    Jak widac - nic nie widac.
    Jeździłem całkiem sporo. Oczywiscie niewiele w stosunku do km zrobionych w
    ciągu całego życia ale jednak na tyle duzo zeby wyciągnąć wnioski.
    Ty nie jezdziłes w ogóle, za to wiedzy i wniosków masz az nadto.

    > Przejedź się do Olecka, zobaczysz różnicę.

    Znaczy jak w duzym miejscie jezdizło sie ok, to w Olecku bedzie sie jezdzic
    lepiej/gorzej?
    Moze po prostu napisz jak - w koncu widze ze i tak masz okreslony poglad,
    chociaz tylko teoretyczny.

    > Nadal widać, że doświadczenia nie masz. To że piszesz, że trochę
    > jeździłeś o niczym nie świadczy.

    Mysl sobie co chcesz.
    Ciekawe o czym swiadczy twoje: nigdy nie jezdizłem ale wiem najlepiej.

    > Normalnie - najlepiej namaluj sobie kąt widzenia z obu punktów
    > i się zastanów jak to w praktyce rzutuje na widoczność...

    ROTFL
    Jednak chyba musisz to narysowac.

    > Aha, czyli wychodzi, że jednak jest wyraźnie gorzej

    Nie, ja tego nie napisałem.
    Jest troche gorzej (mniej wygodnie) ale spokojnie da sie jezdzic i nie
    wyróżniac sie w ruchu miejskim.

    > i tak naprawdę
    > średnio mnie interesuje że nie płaciłeś na autostradzie, dlaczego nie
    > jeździsz do mac, że w Auchan oszukują itd.

    Tak, to juz zauwazyłem, ze ciebie srednio interesuje to co ktos inny pisze.
    Masz swoje zdanie (poparte zerowym doświadczeniem) i sie go trzymasz.
    Mozna i tak.

    > To że tak powiem są jakieś
    > tam jednostkowe opinie, jednak ładnie pokazuje, że w ogóle nie
    > patrzysz na kwestię eksploatacji anglików w szerszym kontekście, tylko
    > w bardzo wąskim

    W jakim wąskim?
    Przeciez pisze ci wyraxnie, ze tak, masz racje, okienka to jest niewygoda.
    I tyle.
    Ty w tym widzisz jakis szerszy kontekst?
    Przeciez kazdy dobiera auto do swoich potrzeb.
    Jak bedzie sto razy dziennie podjezdzął do wszelakich okienek to wybierze
    taki, gdzie nie bedzie musiał wysiadać.
    Przeciez nie chodzi o zmuszenie do uzywania samochodów "prawych" tylko o
    umożliwienie tego.

    > i później reagujesz nerwowo jak piszę, że brak ci
    > doświadczenia i po wsi pewnie jeździłeś.

    Po pierwsze nie nerwowo.
    Po drugie, mam sie z toba zgodzić, skoro wiem ze piszesz głupoty?
    Kto wie lepiej ode mnie, gdzie jezdziłem? Ja czy ty?

> [...]
    > opinii na ten temat. Jazda takim samochodem to całokształt czynności z
    > tym związanych i w części mocno zdeterminowanych położeniem

    Bardzo ładne zdanie... o niczym.
    Konrkety, panie Arturze, poprosze.

    > Pisałem u utrudnieniach w zmianie pasa ruchu,

    Ale jak zapytałem o te utrudnienia to juz ich opisać nie umiałes.

    > o parkowaniu

    Z tym tez juz jest problem w "prawych"?

    > i całej
    > reszcie, która składa się na jazdę, korzystanie z samochodu.

    No a ja ci pisze wyraźnie, ze sa aspekty gdzie bedzie mniej komfortowo.
    I z tmy sie zgadzam. W szerokiej perspektywie.
    Ale o czym to swiadczy?
    Ludzie jezdza np. twardymi samochodami sportowymi. Jakimis małymi autami
    typu matiz. Ba, jakimis zabytkami typu syrenka.
    Czy one sa komfortowe? Czy sa bardziej komfortowe od anglika, który bedzie
    jedynie wymagał wysiadania przy macu?
    Hmm, kto tu patrzy z wąskiej perspektywy...

    > Równie
    > dobrze możesz sobie zawęzić definicję do "czystej" jazdy i udowadniać,
    > że jazda po autostradach to żadna różnica. Tak, do bramki:>

    mógłbym. Ale po co? Taka dyskusja nie miałaby sensu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.