  • 11. Data: 2012-01-29 20:14:05
    Temat: Re: Android - synchronizacja kalendarza z własnym serwerem
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-01-27, o godz. 15:19:43
    Jacek Midura <j...@...krakow.pl> napisał(a):

    > Bomba! Na to nie wpadłem, że za serwer Exchange może robić jakiś open
    > source. Idę czytać o Citadelu czy innym Open-Xchange.

    Trzymajcie mnie bo nie wytrzymam! Pół dnia stawiania Zarafy - tylko po
    to, żeby się dowiedzieć że wbudowany w Androida 2.1 klient Exchange
    NIE OBSŁUGUJE KALENDARZA! Idę zakląć szpetnie gdzieś na osobności.

    --
    Jacek Midura

  • 12. Data: 2012-01-29 23:13:06
    Od: Andrzej <a...@p...invalid>

    Jacek Midura wrote:

> [...]
    > synchronizację za pomocą jakiegoś otwartego protokołu - np. CalDAV
    > albo KOLAB? Chciałbym synchronizować telefon ze swoim serwerem, z

    A może Funambol i Horde? U mnie działa bez problemu.

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 13. Data: 2012-01-30 10:39:01
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-01-30, o godz. 00:13:06
    Andrzej <a...@p...invalid> napisał(a):

    > A może Funambol i Horde? U mnie działa bez problemu.

    Na 2.1? Z tego co czytałem Funambol w 2.1 synchronizuje tylko kontakty.

    --
    Jacek Midura

  • 14. Data: 2012-01-30 11:10:48
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-01-29, o godz. 21:14:05
> [...]

    > to, żeby się dowiedzieć że wbudowany w Androida 2.1 klient Exchange
    > NIE OBSŁUGUJE KALENDARZA! Idę zakląć szpetnie gdzieś na osobności.

    Hmmm... To chyba nie zależy od wersji Androida a od konkretnego
    producenta lub modelu telefonu. Nie wiem nawet czy nie od konkretnego
    brandowania - spotkałem się z dwoma egzemplarzami HTC Wildfire z
    których jeden miał a drugi nie miał klienta Exchange w ogóle. Z kolei
    dwuletni HTC Hero który miał wyjściowo Androida 2.1 a teraz 2.2
    synchronizuje kalendarze od samego początku. Do testowania kleinta
    Exchange-a nie trzeba niczego początkowo stawiać- możesz skorzystać z
    GMail-a i tam włączyć dostęp do jakiegoś konta via Exchange.

    Zdrówko

  • 15. Data: 2012-01-30 11:18:15
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 12:10:48 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> [...]
    > dwuletni HTC Hero który miał wyjściowo Androida 2.1 a teraz 2.2
    > synchronizuje kalendarze od samego początku. Do testowania kleinta

    Na początku modele z dopiskiem "by Google" były wykastrowane z wszystkiego
    - synchronizacji z Exchange, synchronizacji z pecetem (tego zresztą Android
    nie ma by design, wszystkie rozwiązania są sztukowane przez producentów
    sprzętu, ale na modelach "by Google" im tego nie wolno).
    W tych modelach synchronizacja z Google jest jedynie słuszna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 16. Data: 2012-01-30 20:25:41
    Od: Andrzej <a...@p...invalid>

    Jacek Midura wrote:

    > Na 2.1? Z tego co czytałem Funambol w 2.1 synchronizuje tylko
    > kontakty.

    Nie jestem w stanie teraz sprawdzić. Na swoim Galaxy S mam obecnie 2.3.6
    ale przed aktualizacją w/w mechanizm mi działał, pytanie tylko czy
    miałem 2.1 czy 2.2... Jeśli 2.2 to możesz mieć rację.

    Pozdrawiam,
    Andrzej