  • 1. Data: 2011-05-24 14:21:47
    Temat: Android i GPS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    jest jakas sensowana nawigacja na telefony z androidem ?
    I do tego jakis godny polecenia telefon, raczej niezbyt drogi ?

    Czas cos kupic, a tu serce podpowiada Android, a rozum mowi Nokia
    ..

    --
    J.

  • 2. Data: 2011-05-24 14:31:53
    Temat: Re: Android i GPS
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 24 May 2011 16:21:47 +0200, J.F. napisał(a):

    > jest jakas sensowana nawigacja na telefony z androidem ?
    > I do tego jakis godny polecenia telefon, raczej niezbyt drogi ?
    >
    > Czas cos kupic, a tu serce podpowiada Android, a rozum mowi Nokia

    "Tu dział obsługi klienta Google.
    Z przyjemnościa informujemy, że archiwa grup dyskusyjnych wciąż są
    bezpłatne"

    Google Navigation, Sygic, Ndrive, iGo, Navigon, CoPilot i kilka innych...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 3. Data: 2011-05-24 15:02:52
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-05-24 16:21, J.F. pisze:
    > a rozum mowi Nokia ..

    Ja rozumiem, że są jeszcze ludzie, którymi kieruje przyzwyczajenie i
    nabywają urządzenia tej marki, ale liczba klientów się zmniejsza, IMHO
    słusznie.
    Nie ma racjonalnej przesłanki by dziś kupować telefon Nokia.

    P.

  • 4. Data: 2011-05-24 15:41:36
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-05-24 16:31, Waldek Godel pisze:

    > "Tu dział obsługi klienta Google.
    > Z przyjemnościa informujemy, że archiwa grup dyskusyjnych wciąż są
    > bezpłatne"
    >

    > Google Navigation, Sygic, Ndrive, iGo, Navigon, CoPilot i kilka innych...

    i rozwiniecie Sygic'a - czyli Aura (mapy calego swiata - w miare
    dokladne - nie narzekam)
    (od urzadzenia wymagany jest akcelerator grafiki, czyli np. na G1 nie
    pojdzie)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2011-05-24 15:47:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 24 May 2011 17:41:36 +0200, AL napisał(a):

    > i rozwiniecie Sygic'a - czyli Aura (mapy calego swiata - w miare
    > dokladne - nie narzekam)
    > (od urzadzenia wymagany jest akcelerator grafiki, czyli np. na G1 nie
    > pojdzie)

    W Aurze mapy są w zasadzie takie same (zakładając, że aktualizowane), tyle,
    że Aura ma trochę wodotrysków - budynki 3D i takie tam różne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 6. Data: 2011-05-24 15:48:24
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-05-24 17:47, Waldek Godel pisze:

    > W Aurze mapy są w zasadzie takie same (zakładając, że aktualizowane), tyle,
    > że Aura ma trochę wodotrysków - budynki 3D i takie tam różne.

    dlatego ten akcelerator potrzebny (ale budynki 3D rzeczywiscie
    przedstawiaja sie bardzo atrakcyjnie)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2011-05-24 15:49:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    > W Aurze mapy są w zasadzie takie same (zakładając, że aktualizowane), tyle,
    > że Aura ma trochę wodotrysków - budynki 3D i takie tam różne.

    dlatego ten akcelerator potrzebny (ale budynki 3D rzeczywiscie
    przedstawiaja sie bardzo atrakcyjnie) - co potenguje efekt, jesli to
    odpala sie na wiekszym ekranie - ja mam na 7" tablecie.

    (na G1 za to Sygic w miare dobrze sie sprawuje)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2011-05-24 15:52:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 24 May 2011 17:49:52 +0200, AL napisał(a):

    > dlatego ten akcelerator potrzebny (ale budynki 3D rzeczywiscie
    > przedstawiaja sie bardzo atrakcyjnie) - co potenguje efekt, jesli to
    > odpala sie na wiekszym ekranie - ja mam na 7" tablecie.

    Komu się przedstawiają, to się przedstawiają. W PL tylko Warszawa ZTCP.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 9. Data: 2011-05-24 16:08:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-05-24 17:52, Waldek Godel pisze:

    > Komu się przedstawiają, to się przedstawiają. W PL tylko Warszawa ZTCP.

    Wa-wa oczywiscie, ze tak, chyba inne miaste tez (sprawdze choc np.
    Spodka w K-cach na 99% nie ma).
    Centra miast w cywilizowanej EU sa (reszty swiata nie sprawdzalem - choc
    sa do sciagniecia) via Aura Map Downloader

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2011-05-24 16:59:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał
    > Ja rozumiem, że są jeszcze ludzie, którymi kieruje
    > przyzwyczajenie i nabywają urządzenia tej marki, ale liczba
    > klientów się zmniejsza, IMHO słusznie.
    > Nie ma racjonalnej przesłanki by dziś kupować telefon Nokia.

    Jest - darmowa mapa offline :-P

    J.