  • 41. Data: 2011-05-26 13:21:29
    Temat: Re: Android i GPS
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 May 2011 07:08:52 +0200, w
    <e...@4...com>, J.F.
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Z tym ze to raczej argument za nawigacja on-line, a co najmniej z
    > czestymi upgradami,

    Nie musi być (a nawet nie tak to działa w AM).
    Podpinasz do kompa, aktualizujesz z miplo i masz.

  • 42. Data: 2011-05-26 18:13:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mackenzi" <m...@g...com> napisał
    On 24 Maj, 16:21, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Zależy co masz na myśli pisząc sensowna?
    >Ja od bardzo długiego czasu śmigam na NaviExpercie i jestem bardzo
    >zadowolony. Używałem tego na Samsungo i5700, LG GT540, działało
    >OK.
    >Obecnie używam na Galaxy Tab i rewelka.

    Jemu wystarczy najtanszy telefon :-)

    >Pewnie zaraz zacznie się lament, że płatny, że opłaty za
    >transmisje
    >ale bez przesady. 99zł dla nowego usera i promocje za przedłużenie
    >(w
    >moim przypadku 29zł za kolejny rok) to naprawdę śmieszne pieniądze
    >odniesieniu do jakości i systemu traffic a transmisja danych...?

    A zacznie, zacznie. cena .. no, do wliczenia w rachunek calosciowy,
    ostatnio widzialem dedykowana navi za 160 zl, wiec 99+29 to juz
    niemalo :-)
    Transmisja - znosna w Polsce, ale nie pomoze za granica, albo
    zrujnuje. W strefie nadgranicznej tez zreszta ryzyko.

    Sama "jakosc" NE .. ja znam tylko prosta wersje java j2me - ona
    jest swietna jak jedziesz wytyczona droga, ladnie prowadzi,
    pokazuje - ale sprobuj zjechac z trasy w miescie. Zanim sie polaczy
    i ustali trase, to przejedziesz proponowany skret. No i ostatni
    przypadek -zadupie totalne, drogowskazu nie ma, na mapie nie ma
    .... i zasiegu GSM tez nie ma. A tu trudna decyzja - prawo czy lewo
    :-)
    I to sie tyczy pewnie wszystkich tego typu on-line.

    Ma zalety .. ale nie, powiedzmy ze nie o to mi chodzi.

    J.

  • 43. Data: 2011-05-31 23:10:23
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 05/24/2011 05:52 PM, Waldek Godel wrote:

    > Komu się przedstawiają, to się przedstawiają. W PL tylko Warszawa ZTCP.

    Nie, nie tylko Warszawa.

    M.