  • Data: 2011-05-24 18:40:35
    Temat: Re: Android i GPS
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-24 17:02, Pan Piskorz wrote:

    > Ja rozumiem, że są jeszcze ludzie, którymi kieruje przyzwyczajenie i
    > nabywają urządzenia tej marki, ale liczba klientów się zmniejsza, IMHO
    > słusznie.
    > Nie ma racjonalnej przesłanki by dziś kupować telefon Nokia.
    >
    > P.

    Jak ktos wspomnial darmowa nawigacja, jak dla mnie calkiem dobra, pani
    Kasia w srodku zainstalowana jest na tyle sprytna, ze z reguly nie
    trzeba patrzec na ekran, Sygic nawet na prostej drodze potrafi co chwila
    opowiadac o trzymaniu sie pasa czy podazaniu droga nr...
    Druga sprawa to funkcje zwiazane z dzwonieniem. Mam Nokie 5800 i w
    porownaniu do SGS jest bardziej ergonomiczna przynajmniej dla mnie.
    Nie wiem jak tutaj wypada N8 ale zaczyna chodzic za mna przesiadka.