  • Data: 2011-05-24 18:36:22
    Temat: Re: Android i GPS
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-24 16:21, J.F. wrote:
    > Witam,
    >
    > jest jakas sensowana nawigacja na telefony z androidem ?
    > I do tego jakis godny polecenia telefon, raczej niezbyt drogi ?
    >
    > Czas cos kupic, a tu serce podpowiada Android, a rozum mowi Nokia ..

    Mam Sygica i jak dla mnie Ovi Maps na Nokie wygrywa.
    To co czasem Sygic proponuje to juz nawet nie jest smieszne. Testowalem
    na znanych trasach, pojawily sie m.in. kwiatki w postaci sugestii zjazdu
    z drogi szybkiego ruchu na droge podporzadkowana i za 100m skret na
    droge umozliwiajaca wjazd na ta sama droge szybkiego ruchu.
    Ovi Maps czasem sugeruje dluzsza trase ale czegos takiego nie
    doswiadczylem jak na Sygic. Druga rzecz to zawiechy i to do wyjecia
    baterii wlacznie. Stalo sie to podczas uzywania nawigacji, byc moze
    polaczenie z jakims innym programem dzialajacym w tle dalo taki efekt.
    Ostatecznie nie obchodzi mnie to - efekt byl taki, ze na duzym
    skrzyzowaniu zostalem z zawieszonym urzadzeniem.