  • 141. Data: 2014-08-16 18:45:43
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.3489293051582853579@news.neostrada.pl

    > Co jak działa? Kilka w ikone progamu i się nic nie dzieje, więc expercie
    > jaka diagnoza?

    Że masz za grube rękawiczki :-P

  • 142. Data: 2014-08-16 18:46:09
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 11:39:29 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message
    >
    >:-))))
    >
    >No cóż... uroki starszego wieku.
    >Wszystkim nam to wcześniej czy później grozi.

    Znam jednego co nei zapomnial wziac telefonu ale zapomnial wziac zone.
    Coz, niektorzy telefon kochaja bardziej od malzonki

    A.L.

  • 143. Data: 2014-08-16 18:47:33
    Od: A.L. <a...@a...com>

    .

    >Pewnie jeszcze Motorolkę Razr3 :-)
    >Albo już to był Samsung Slider SGH-a737 :-)
    >
    >Wtedy uważałem że internetu w telefonie nie potrzebuję...
    >Może właśnie dlatego, że miałem okazję używać służbowego
    >Samsunga BlackJack SGH-i607 i byłem z niego niezadowolony.
    >
    >Bardzo zmieniłem zdanie odkąd kupiłem sobie iPhone4.

    >No właśnie dopiero iPhone4 otworzył mi oczy na to co może smartfone!
    >I jak bardzo użyteczne i praktyczne może być posiadanie internetu w
    >kieszeni.

    >A tak poważniej potrafisz porozmawiać czy nie bardzo?

    Wydaje mi sie ze pzrez caly czas rozmawiamy powaznie

    A.L.

  • 144. Data: 2014-08-16 18:49:58
    Od: atm <...@v...pl>

    > majac to w pamieci rozszerzylem pule potencjalnych opowiadaczy.
    > ja mam podobny dylemat. choc odwrotnie. duzy ekran w iP6 mnie troche
    > zniecheca i "mydelniczkowatosc" samsungowa również. ale to na razie
    > tylko ploty. wiadomo, że nowy iphone będzie wszczepiany prosto w mózg.
    > obowiązkowo. w pierwszej kolejności tym, którzy najbardziej na niego
    > plują, a Tim Cook dostanie pokojowa nagrodę nobla, za likwidację jednej
    > z wielu świętych wojen. <rs>

    Samsunga tez raczej odpuszcze. Obecny ich design...to po prostu dodatek
    do ekranu. W tej chwili najbardziej mnie interesuje Z3 Compact. Wreszcie
    sie pozbeda dziwacznej folii na ekranie, rozmiar samego ekranu i
    wielkosc urzadzenia sa dla mnie zadowalajace. Tyle, ze moj stary SGS2
    wciaz ma sie dobrze, pomimo braku 64 bitow jakos daje rade robic te
    wszystkie niezwykle rzeczy. Ostatnio zainstalowalem SlimROM 4.4.2 czyli
    z systemem tez jestem na biezaco. Chyba wbrew stereotypowej polskiej
    rozrzutnosci jeszcze jakis czas pozostane przy nim.
    Od pewnego czasu na rynku jest stagnacja, owszem szybciej, wiecej,
    lepiej ale brakuje killer ficzera, ktory faktycznie sklonilby do
    przesiadki osobe, casualowo korzystajca ze smartfona.

  • 145. Data: 2014-08-16 18:52:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    > Chcialem powiedziec ze w Ameryce bardziej szanuje sie pieniedze niz w
    > Polsce. W Ameryce, tatus nie da mlodziencowi tysiaca dolcow aby kupil
    > iPhona, on sobie musi na ten telefon zarobic. Owszem, za studia tatus
    > zaplaci (na ogol) ale wiecej to juz nie. Wiec ludzie SZANUJA
    > pieneidze. Trzy razy zastanowia sie zanim cos kupia. I zastanowia sie
    > czy to na pewno im potzrebne.

    Nie wiem skąd masz taki obraz Ameryki, ale mój kolega ma córkę
    w wieku 13 lat i nie tylko ona ma iPhone ale cała klasa jej koleżanek...
    Mieszkają w niezbyt bogatych przedmieściach Chicago, raczej przeciętniaki.
    Nastolatek bez smartfona to jest OUT OF THE QUESTION!

  • 146. Data: 2014-08-16 18:54:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    > A ile kosztuje 2 letni kontrakt? Bez tego kontraktu placi sie "market
    > price". Ja za dwa telefony z newielkim (2GB) limitem na "data" place
    > 160 dolcow miesiecznie. Za jeden telefon bylaby stowa. tatus nie da

    To bardzo przepłacasz.
    Idź do salonu T-Mobile a będziesz płacić dużo mniej.
    Zapłacą nawet za Ciebie "early termination fees".

  • 147. Data: 2014-08-16 18:56:27
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/16/2014 12:37 PM, A.L. wrote:

    > A ile kosztuje 2 letni kontrakt?

    po co ci kontrakt? bez kontraktu sie nie da. 4 smartfony plut ipad w ATT
    240$ miesiecznie.

    > Bez tego kontraktu placi sie "market
    > price".

    i co wtedy z tym telefonem tobisz? znaki dymne wysylasz?

    > Ja za dwa telefony z newielkim (2GB) limitem na "data" place
    > 160 dolcow miesiecznie. Za jeden telefon bylaby stowa. tatus nie da

    bo tatus kupi wlasnie to co podaje wyzej. mama, tata i dwa dzieciaki.
    calosc 240$. co ty chcesz tu udowodnic?

    > A co ma piernik do wiatraka? Spora ilosc studentow stara sie nie brac
    > pozyczki an studia. O pozyczkach studenckich, i owszem slyszalem. Wiem
    > tez dokladnie ze tu gdzie ucze, rozna oplata za studia wynosi 45
    > tysiecy dolarow. Do tego dochodza koszta utrzymania minimum 1500
    > miesiecznie

    no wiec co pitolisz glupoty, ze rodzice za studia placa. niektorzy
    jeszcz placa, ale klasa srednia sie kurczy, ceny studiow leca w kosmos.

    > Natomiast rodzice mlodych ne ogol nei utrzymuja. Na balangi, telefony
    > i tak dalej musza zapracowac sami

    jak dostajesz pozyczke na studia, do dostajesz tez czesciowo na
    utrzymanie. nei jest tego duzo, ale na balangi z tanim piwem wystarcza.

    > Jakei sterortypy? Mlodziez tutaj ma inne problemy niz a Polsce. W
    > Polsce - gdzie spedze 3 miesieczne wakacje? W Ameryce - gdzie znajde
    > prace na 3 miesiace lata.

    napisz to inaczej, bo nie wiem co chcesz powiedziec.

    > To dobrze swiadczy

    to po co bajdurzysz, ze w polsce ludzie szastaja pieniedzmi?
    a ze dobrze swiadczy, to tez durna generalizacja, bo czesto takie
    podejscie graniczy, ze skapstwem, co sie konczy lamentami i spedzonym
    czasem na kombinowaniu co jest nie tak z nowo nabytym sprzetem.

    > Niestety, tardycja pzretrwala do dzic. Polskei, calkie mwspolczesne
    > gazety pisza ile zywnosci wyrzuca sie na smietniki po kazdych
    > swietach. Ile wypada a nie wypada dac na Pierwsza Komunie, i ze z byle
    > czym ponizej tabletu nie wypada sie pokazac.
    >
    > Wiec nie pitol

    ty powaznie? jakkolwiek prezenty i wogole wyszykowanie na komunie i slub
    to w polsce sa posuniete do jakeigos absurdu (choc wystawnosc slubow w
    usach to tez jest czesto paranoja podazajaca za polskim postaw sie a
    zastaw), to ty chcesz porownywac marnotrastwo polskie z tym
    amerykanskim? wez ty sie uspokuj. usa jest krajem w ktory marnotrawi
    najwiecej i to wszystkiego. od energii, po sprzet elektormechaniczny, po
    ubrania i jedzenie. ty poczytaj sobie statystyki sprzedazy zywnosci przy
    najbliszszy swietach thanksgiving.
    ja nie znam zadnego amerykanina, ktory by mial niemarkowy telefon albo
    tablet, a wiekszosc z nich ma produkty apple. nie moge tego powiedziec o
    moich polskich znajomych, ktorzy maja roznego typu sprzet. moze tanszy,
    ale sa z niego zadowoleni. <rs>

  • 148. Data: 2014-08-16 18:58:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 09:51:17 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Po pierwswze - nigdy zaden telefon mi sie nei zepsul. Po drugie,
    > telefon w samochodzie trzymam po to zeby byl jak sie zapomni wziac
    > "glownego tepefonu". Co sei dosyc czesyo zdarza.

    Może nieporozumienie wynika z tego, że użytkownicy smartfonów z tej
    grupy nie wyobrażają sobie "zapomnieć telefon". Ja osobiście nie
    pamiętam z ostatnich 10 lat ani jednego przypadku, żebym udał się
    gdziekolwiek zapominając telefon.... Że bateria mi się rozładowała
    poza domem to tak, bywało parę razy, ale żebym zapomniał zabrać
    tel... tzn. zdarzało ale zawsze się po niego wracałem.

    --
    Marek

  • 149. Data: 2014-08-16 19:00:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > W USA. Tamze, tylko 56% populacji uzywa smartfonow

    Podasz źródła tej rewelacji? Bo w moim otoczeniu 100% popluacji je ma.
    Moze uwzględniając popluację powyżej 10 roku życia, osesków nie liczę :-)

    > Spowodowane to jest pragmatycznoscia i OSZCZEDNOSCIA Amerykanow.

    :-)))) No toś teraz wypalił nieźle...

    Oszczędnością???
    Gdzie Ty widziałeś Amerykanów oszczędzających pieniądze?
    Od domu przez samochody i smarfonów nie omijając wszystko biorą na kredyt.

    Skończyła się jakieś 10 lat temu...

  • 150. Data: 2014-08-16 19:02:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "K" <...@...c> wrote in message news:lsnrh5$s08$2@adenine.netfront.net...

    > znowu pierdolisz.

    Zmień język bo nie jesteśmy u Ciebie pod budką z piwem...