  • 151. Data: 2014-08-16 19:03:22
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    news:1msuu9tvjat7r3nfea8c01eqv0uoadg9pq@4ax.com...

    > A jakie konkretnie? Tylko bez picu, prosze. Wykladam przedmiot
    > Computer Architecture, wiec mam troche pojecia

    Mam powtórzyć czy znajdziesz odpowiednią wypowiedź obok?

  • 152. Data: 2014-08-16 19:05:37
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/16/2014 12:42 PM, A.L. wrote:

    > ja nie jestem zaden hejter. telefony sa mi roznie bliskie jak na
    > przykald mlotek.

    no to jestesmy w domu. wreszczie. teraz sie wyjasnilo, dlaczego masz
    problemy ze sluchem. mlotek sie inaczej trzyma niz telefon i z dala od
    glowy.
    tia. a "gowno owiniete w sreberko" - czy jak tam napisales o iphonie to
    nie jest mowa hatera. ty nawet sam nie wiesz, ze jestes hater, ale jestes.

    > Niczym nie pluje. Po prostu sie wysmiewam z absurdow wypisywanych na
    > tej grupie.

    tia, a jak juz wiemy, ty jestes specjalista od computer architecture i
    od mentalnosci ludzkiej i pionowej dynamiki spolecznej. wlasciwie od
    wszyskiego.

    > A.L.
    > p.s> aA grupa o telefonii drutowej jest juz od dawna

    no to jak jest, to co tu jeszcze robisz? chcesz nas nauczac. ponoc
    wykladasz. wakacje sa nudzi ci sie. semestru letniego nie ma? na
    emeryturze jestes? po co sie tutaj produkujesz. oprocz bezmyslnych
    twoich generalizacji, odpowiedzi bez zrozumienia na co odpowiadasz,
    niczym sie tutaj nie popisujesz. byc bully ci sie przysnilo? za pozno. <rs>

  • 153. Data: 2014-08-16 19:06:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "grapeli23" <g...@g...com> wrote in message
> [...]
    9/google-and-samsung-soar-into-list-of-top-10-linux-
    contributors/

    > Jak mogłyby być jak procesory znajdują się w laboratorium i przechodzą
    > ostanie testy przedprodukcyjne. Od dawien dawna ARMv8 były zapowiadane
    > na trzeci, czwarty kwartał 2014 roku. W momencie ruszenia produkcji,
    > pojawią się gotowe produkty z Androidem.

    No ale A7 w produkach Appla oparty o ARMv8 już jest od ponad roku.
    I można go używać od ponad roku w smartfonie iPhone5S:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_A7 W jakiej jaskinii przespałeś wieści?
    :-)

  • 154. Data: 2014-08-16 19:08:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Gdzie napisalem ze mam Nokie?

    No cokolwiek tam masz kupionego na lokalnej stacji benzynowej...
    Zgadywałem że to jakaś najtańsza Nokia czy inny "feature phone".

  • 155. Data: 2014-08-16 19:10:39
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-16 18:44, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Nie, zdecydowanie nie do Ciebie atm...
    > To raczej Tomasz czy Masti i im podobni.

    > ?? O jakim medycznym pilocie mowa?

    Bialy iPhone idealnie wpisuje sie wizualnie w takie klimaty:
    http://www.mrs.co.nz/images/614steth.jpg
    http://blog.teamtreehouse.com/wp-content/uploads/201
    2/08/white-iphone-4s.jpg

  • 156. Data: 2014-08-16 19:11:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Może nieporozumienie wynika z tego, że użytkownicy smartfonów z tej grupy
    > nie wyobrażają sobie "zapomnieć telefon". Ja osobiście nie pamiętam z
    > ostatnich 10 lat ani jednego przypadku, żebym udał się gdziekolwiek
    > zapominając telefon.... Że bateria mi się rozładowała poza domem to tak,
    > bywało parę razy, ale żebym zapomniał zabrać tel... tzn. zdarzało ale
    > zawsze się po niego wracałem.

    Otóż to :-)))

  • 157. Data: 2014-08-16 19:15:11
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 18:58:39 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Może nieporozumienie wynika z tego, że użytkownicy smartfonów z tej
    >grupy nie wyobrażają sobie "zapomnieć telefon".

    Kwestia priorytetow. Znam jednego co zostawil zone na stacji
    benzynowej. Ewidentnie mniej wazna niz telefon

    A.L.

  • 158. Data: 2014-08-16 19:17:15
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 13:05:37 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

> [...]
    >twoich generalizacji, odpowiedzi bez zrozumienia na co odpowiadasz,
    >niczym sie tutaj nie popisujesz. byc bully ci sie przysnilo? za pozno. <rs>

    Letniego semestru nie ma. Jesienny zaczyan sie za 3 tygodnie. Nudze
    sie, ogolnie rzecz biorac. Wiec rozrywam sie jak moge. Niczego w
    kinach nie ma. Zreszta, trzeba by placic za bilet. A tutaj za darmo

    A.L.

  • 159. Data: 2014-08-16 19:17:41
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/16/2014 10:41 AM, grapeli23 wrote:

> [...]
    > na trzeci, czwarty kwartał 2014 roku. W momencie ruszenia produkcji,
    > pojawią się gotowe produkty z Androidem.

    ale ty jesteś kolejnym, który zdaje się nie rozumieć pytania
    Pszemolowego (w jego intencje nie będę wnikał, niech się sam pytek z
    nich tłumaczy, jeśli zajdzie taka potrzeba), albo tak łatwo jak inni
    dałeś się na nie złapać.
    Pszemol pytał, czy są na rynku telefony androidowe o architekturze x64
    (jakie). tyle. nie o perspektywy rozwoju, przewidywania, analizy
    przyszłościowe. trendy. nie.
    odpowiedz na to pytanie brzmi: na dzień dzisiejszy nie ma.
    sprawa powinna być załatwiona. wątek zamknięty.
    Pszemol na pewno szybko wymyśli następne pytanie, które w podtekście
    będzie miało wyższość applea, nad reszta świata, wiec po co tracić
    energię. <rs>

  • 160. Data: 2014-08-16 19:19:34
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 12:00:34 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message

    >Podasz źródła tej rewelacji? Bo w moim otoczeniu 100% popluacji je ma.
    >Moze uwzględniając popluację powyżej 10 roku życia, osesków nie liczę :-)

    Fortune magazine

    >:-)))) No toś teraz wypalił nieźle...
    >
    >Oszczędnością???
    >Gdzie Ty widziałeś Amerykanów oszczędzających pieniądze?
    >Od domu przez samochody i smarfonów nie omijając wszystko biorą na kredyt.

    Widac obarcamy sie w innyc hsrodowiskach

    >Skończyła się jakieś 10 lat temu...

    naparwde? Znaczy, polskei gazety klamia?

    A.L.