    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android i 64-bitowy processor
    Date: Sat, 16 Aug 2014 18:58:39 +0200

    On Sat, 16 Aug 2014 09:51:17 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Po pierwswze - nigdy zaden telefon mi sie nei zepsul. Po drugie,
    > telefon w samochodzie trzymam po to zeby byl jak sie zapomni wziac
    > "glownego tepefonu". Co sei dosyc czesyo zdarza.

    Może nieporozumienie wynika z tego, że użytkownicy smartfonów z tej
    grupy nie wyobrażają sobie "zapomnieć telefon". Ja osobiście nie
    pamiętam z ostatnich 10 lat ani jednego przypadku, żebym udał się
    gdziekolwiek zapominając telefon.... Że bateria mi się rozładowała
    poza domem to tak, bywało parę razy, ale żebym zapomniał zabrać
    tel... tzn. zdarzało ale zawsze się po niego wracałem.

    --
    Marek