  • Data: 2014-08-16 19:17:41
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/16/2014 10:41 AM, grapeli23 wrote:
> [...]
    9/google-and-samsung-soar-into-list-of-top-10-linux-
    contributors/

    > Jak mogłyby być jak procesory znajdują się w laboratorium i przechodzą
    > ostanie testy przedprodukcyjne. Od dawien dawna ARMv8 były zapowiadane
    > na trzeci, czwarty kwartał 2014 roku. W momencie ruszenia produkcji,
    > pojawią się gotowe produkty z Androidem.

    ale ty jesteś kolejnym, który zdaje się nie rozumieć pytania
    Pszemolowego (w jego intencje nie będę wnikał, niech się sam pytek z
    nich tłumaczy, jeśli zajdzie taka potrzeba), albo tak łatwo jak inni
    dałeś się na nie złapać.
    Pszemol pytał, czy są na rynku telefony androidowe o architekturze x64
    (jakie). tyle. nie o perspektywy rozwoju, przewidywania, analizy
    przyszłościowe. trendy. nie.
    odpowiedz na to pytanie brzmi: na dzień dzisiejszy nie ma.
    sprawa powinna być załatwiona. wątek zamknięty.
    Pszemol na pewno szybko wymyśli następne pytanie, które w podtekście
    będzie miało wyższość applea, nad reszta świata, wiec po co tracić
    energię. <rs>