  • Data: 2014-08-16 19:29:00
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Aug 2014 12:56:27 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

    >po co ci kontrakt? bez kontraktu sie nie da. 4 smartfony plut ipad w ATT
    >240$ miesiecznie.

    No a telefonowanei za darmo, oczywiscie

    >i co wtedy z tym telefonem tobisz? znaki dymne wysylasz?

    >bo tatus kupi wlasnie to co podaje wyzej. mama, tata i dwa dzieciaki.
    >calosc 240$. co ty chcesz tu udowodnic?

    >no wiec co pitolisz glupoty, ze rodzice za studia placa. niektorzy
    >jeszcz placa, ale klasa srednia sie kurczy, ceny studiow leca w kosmos.

    To jest argument dotyczacy czego?...

    >ja nie znam zadnego amerykanina, ktory by mial niemarkowy telefon albo
    >tablet, a wiekszosc z nich ma produkty apple. nie moge tego powiedziec o
    >moich polskich znajomych, ktorzy maja roznego typu sprzet. moze tanszy,
    >ale sa z niego zadowoleni. <rs>

    A ilu znasz Amerykanow?

    No, pzredstaw sobie ze ja znam takich ktorych nie stac. Jest tu taka
    organizacja ktora zbiera stare telefony aby je dac tym ktorych na nowy
    telefon nie stac.

    Zbiera sie tez stare okulary

    Przypominam statystyki: cos kolo 50% populacji w USA nei placi zadnych
    podatkow bo ich dochod jest ponizej progu neizbednego aby te podatki
    palcic. Europejskei wyobrazenie o bogactwie Ameryki pochdzi z
    wierszyka "Mister Twister,, fabrykant guzikow, wlasciciel dziennikow"

    A.L.