  • Data: 2014-08-16 20:12:30
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/16/2014 1:29 PM, A.L. wrote:

    > No a telefonowanei za darmo, oczywiscie

    czy ty wiesz co to jest kontrakt. na co on opiewa? o taka ignorancje to
    ciebie nie posadzalem.
    tak telefonowanie jest "za darmo" w obrebie abonamentu 240$. jest
    unlimited SMS, voice. dane nie jestem pewien, ale chyba 4GB na urzadzenie.

    > To jest argument dotyczacy czego?...

    skup sie facet. to jest argument dotyczacy tego, ze coraz mniej rodzicow
    placi za studia, bo ich po prostu na to nie stac.

    > A ilu znasz Amerykanow?

    sporo. jakies wyscigi chcesz tutaj urzadzic?

    > No, pzredstaw sobie ze ja znam takich ktorych nie stac.

    ja takich nie znam, choc nie neguje oczywiscie ich istnienia. jednak to
    sa w sporej czesci seniorzy, co jakbys przeczytal i zrozumial artykul z
    forbes o ktory sie Pszemol poprosil to bys juz wiedzial. sa rowniez
    programy spoleczne w obrebie medicaid w spomaganym przez obamacare,
    ktore daja nowe telefony za darmo. ale to nie sa smartfony, ale telefony.

    > Jest tu taka
    > organizacja ktora zbiera stare telefony aby je dac tym ktorych na nowy
    > telefon nie stac.

    no i co z tego? ameryke odkrywasz? w kazdym kraju sa biedni ludzie. w
    usa jest ich coraz wiecej, co sie jakos dziwnie nie przedlada na spadek
    uzywania smartfonow. w kazdym razie jeszcze nie teraz.

    > Zbiera sie tez stare okulary

    zbieraja tez uzywane ciuchy i co z tego? takie same uzywane ciuchy w
    innych miejscach wystawia sie jako vintage w drogich thrift shopach.

    > Przypominam statystyki: cos kolo 50% populacji w USA nei placi zadnych
    > podatkow bo ich dochod jest ponizej progu neizbednego aby te podatki
    > palcic.

    AL co ty pierdolisz. sorry, ze musze uzyc blizszego ci jezyka, ale to
    juz przesada. nie ma takiej sytuacji, ze IRS pozwoli na to, zebys nic
    nie byl winien, jesli cokolwiek zarabiasz. stopa procentowa jest inna,
    ale zawsze jestes cos winien, jesli cokolwiek zarabiasz. nawet takie
    nedzne do 9K$ rocznie. wtedy placisz dziesiecine.
    tu masz kalkulator. ucz sie facet, bo to zalosc co tu wypisujesz:
    http://www.taxact.com/tools/tax-bracket-calculator.a
    sp
    sa rozne mozlisowsci odpisania od podatkow, sa mozliwosci roznej
    deklaracji dochodu, albo nawet "niedeklarowania" np. w przypadku capital
    gain, ale to sa odstepstwa od reguly.

    50% o ktorych piszesz, to pewnie zle doczytalem i sa prawdopodnie ci,
    ktorzy nie placa podatkow, z roznych sobie wiadomych wzgledow, chocby
    ideologicznych. to jest 47%-43%

    > Europejskei wyobrazenie o bogactwie Ameryki pochdzi z
    > wierszyka "Mister Twister,, fabrykant guzikow, wlasciciel dziennikow"

    ty raczej skup sie na swoich wlasnych wyobrazniac, bo z tym ci marnie
    idzie. <rs>