  • Data: 2014-08-16 19:05:37
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/16/2014 12:42 PM, A.L. wrote:

    > ja nie jestem zaden hejter. telefony sa mi roznie bliskie jak na
    > przykald mlotek.

    no to jestesmy w domu. wreszczie. teraz sie wyjasnilo, dlaczego masz
    problemy ze sluchem. mlotek sie inaczej trzyma niz telefon i z dala od
    glowy.
    tia. a "gowno owiniete w sreberko" - czy jak tam napisales o iphonie to
    nie jest mowa hatera. ty nawet sam nie wiesz, ze jestes hater, ale jestes.

    > Niczym nie pluje. Po prostu sie wysmiewam z absurdow wypisywanych na
    > tej grupie.

    tia, a jak juz wiemy, ty jestes specjalista od computer architecture i
    od mentalnosci ludzkiej i pionowej dynamiki spolecznej. wlasciwie od
    wszyskiego.

    > A.L.
    > p.s> aA grupa o telefonii drutowej jest juz od dawna

    no to jak jest, to co tu jeszcze robisz? chcesz nas nauczac. ponoc
    wykladasz. wakacje sa nudzi ci sie. semestru letniego nie ma? na
    emeryturze jestes? po co sie tutaj produkujesz. oprocz bezmyslnych
    twoich generalizacji, odpowiedzi bez zrozumienia na co odpowiadasz,
    niczym sie tutaj nie popisujesz. byc bully ci sie przysnilo? za pozno. <rs>