  • Data: 2014-08-13 22:50:51
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > i Ty mówisz, że nie jesteś fanbojem?

    Przyszedłem zapytać znawców rynku żeby nie wyciągać zbyt pochopnych
    wniosków :-)

    > <http://www.pcworld.com/article/2100701/qualcomm-ove
    rtakes-apple-with-
    > eightcore-64bit-mobile-processor.html>
    > <http://www.cnet.com/news/move-to-64-bit-android-pho
    nes-accelerating-says-
    > arm/>
    > itd ....

    Czy z tego płynąć ma wniosek że po roku od premiery iPhone5S z 64-bitowym
    prockiem na pokładzie świat Androida jest wciąż w erze 32-bitowej?

    W artykułach do których podałeś linki dopiero mówi się o jakichś
    urzadzeniach w bliżej nieokreślonej przyszłości... Czyli naprawde nic nie
    ma jeszcze na rynku z 64-bitowym prockiem? Nawet te najdroższe flagowce
    Samsunga wciąż tylko 32-bitowe??