  • Data: 2014-08-14 04:58:19
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Podejzrewam ze mialem pare lat wczessniej niz ty. Co nie przeszkadza
    > mi uwazac ze "smatfon" to zwyciestwo techniki nad zdrowym rozsadkiem,
    > i podniecajaca zabawka dla doswiadczonych umyslowo..

    Czy byłbyś tak miły i napisał dla lepszej ilustracji zagadnienia który
    smartfone był Twoim pierwszym i kiedy to było?

    I dodaj, proszę, czego używasz dziś jako głównego telefonu? Czy to jest
    smartfon?

    > Poczytne amerykanskie czasopismo Consumer Reports, wydawane przez
    > stowarzyszenie konsumentow, zauwazylo bylo jakis czas temu ze kazdy
    > nowy wprowadzony na runek smatfon ma wiecej bajerow, ale za to coraz
    > gorzej idzie sie przez niego dogadac.
    >
    > Poniewaz maja wlasne laboratoria testowe, przeprowadzili testy ktore
    > zgodzily sie 100% z tym odczuciem. Preankietowali wiec najwiekszych
    > "providerow" telefonii w USA.

    Na które wydanie tego czasopisma się powołujesz?
    Podaj mi rocznik i numer, chętnie sobie przeczytam to opracowanie...

    > "Tak, wiemy o tym" brzmiala odpowiedz. "Ale wysoka jakosc polaczen
    > telefonicznych to nie jest czynnik do ktorego nasi klienci przywiazuja
    > wielka wage. I chociaz moglibysmy poprawic jakosc komunikacji
    > glosowej, nie wydaje sie to ekonomicznie uzasadnione"

    Nie wiem jak Ty, ale ja na jakość dźwięku/rozmów nie narzekam od bardzo
    dawna i ponieważ jest ona więcej niż wystarczająca do porozumiewania się to
    nie wydałbym ani grosza więcej na jej poprawianie.

    A druga sprawa - coraz mniej się dzis telefonu używa do rozmów, dużo rzeczy
    załatwiasz online na www, wysyła się sms'y i ważniejsze zaczyna być w
    smartfonie to jak działa on w internecie bo jakość rozmów naprawdę nie musi
    być hi-fi aby się skutecznie dogadać.