  • Data: 2014-08-14 16:34:54
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Aug 2014 02:58:19 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Czy byłbyś tak miły i napisał dla lepszej ilustracji zagadnienia który
    >smartfone był Twoim pierwszym i kiedy to było?

    Blackberry w roku chyba 2002. Nie pamietam modelu. Potem Samsung
    SCH-i760, chyba w 2006 roku, ale neispecjalnei pamietam kiedy

    >I dodaj, proszę, czego używasz dziś jako głównego telefonu? Czy to jest
    >smartfon?

    Motorola Droid MAXX

    >Na które wydanie tego czasopisma się powołujesz?
    >Podaj mi rocznik i numer, chętnie sobie przeczytam to opracowanie...

    Niestety, po pierwsze nei chce mi sie szukac, po drugie - wersja
    elektroniczna tylko dla subskrybentow.

    Ale mozesz zobaczyc omowienie

    http://www.npr.org/blogs/alltechconsidered/2011/03/1
    0/134399448/voice-quality-on-hold-for-smart-phones

    >Nie wiem jak Ty, ale ja na jakość dźwięku/rozmów nie narzekam od bardzo
    >dawna i ponieważ jest ona więcej niż wystarczająca do porozumiewania się to
    >nie wydałbym ani grosza więcej na jej poprawianie.

    ja narzekam. Jak chce sie z kims porozumiec w sprawach innych niz
    "jakie zrobic zakupy" i "czy pies zrobil kupe" to uzywam telefonu
    drutowego

    >A druga sprawa - coraz mniej się dzis telefonu używa do rozmów, dużo rzeczy
    >załatwiasz online na www, wysyła się sms'y i ważniejsze zaczyna być w
    >smartfonie to jak działa on w internecie bo jakość rozmów naprawdę nie musi
    >być hi-fi aby się skutecznie dogadać.

    Niestety, te funkcje w spartfonie tez sa takei sobie

    A.L.