  • 31. Data: 2012-11-13 01:47:11
    Temat: Re: Android, dzwonki, problem
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-12 21:02, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "ZBK" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jak wrzuciłem mp3 to fon nie widział ich w systemowych dzwonkach. Dopiero
    > jako .ogg (tak jak systemowe) pliki były widzialne

    A jak wskażesz jakieś mp3 z karty pamięci to co? Nie przypisują si do
    konkretnej osoby? U mnie działa.

    --
    animka

  • 32. Data: 2012-11-13 01:48:30
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-12 21:06, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "ZBK" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ale ja nie potrzebuję obrazków bo wzrok mam dobry. Dodatkowo, w domu telefon
    > przez większość czasu leży na półce w innym pokoju. No i to rozwiązanie nie
    > wyjaśnia dlaczego tak się dzieje.

    To wsadź te osoby niechciane do blokowanych.

    --
    animka

  • 33. Data: 2012-11-13 09:17:59
    Od: W <w...@w...pl>

    frank drebin wystukał, co następuje:

    > błąd, nie mam JB tylko ICS

    Hm, może kwestia urządzenia? Co prawda też mam roota, ale nie mam karty
    pamięci (jako takiej, tylko mount /media/sdcard0/) no ale wrzucając do
    ringtones/ na tą wirtualną sdcard działa każdorazowo (aczkolwiek sd nigdy
    nie zostanie odmontowana więc system jej nie straci). Z drugiej strony jak
    masz systemowo to i tak nie powinno się nic odmountować...

    Masz może pod ręką inny telefon do testowania? ;)

  • 34. Data: 2012-11-13 16:56:25
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11.11.2012 21:48, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    >
    > o tym problemie czytałem kilka razy w necie, ale to chyba tylko
    > kilka(naście) przypadków.
    > Myślałem, że może jest to problem komunikacji telefonu z kartą pamięci
    > (mimo że mam class 10) i dlatego wrzuciłem je na pamięć wewnętrzną. Ale
    > problem jest nadal.

    mialem to na dolaczonej karcie (chyba class 4) i mialem to tez na
    dokupionej class10. malo tego ostatnio mialem cos takiego, ze nagle
    telefon bez powodu zaczal dzwonic/odgrywac ten standardowy dzwiek bez
    powodu. nie dalo sie tego w zaden sposob zatrzymac/wylaczyc, dopiero
    wylaczenie telefonu pomoglo :)

  • 35. Data: 2012-11-13 19:21:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    K <...@...c> wrote:

> [...]
    > telefon bez powodu zaczal dzwonic/odgrywac ten standardowy dzwiek bez
    > powodu. nie dalo sie tego w zaden sposob zatrzymac/wylaczyc, dopiero

    Gdybyscie mieli telefon od dobrego producenta to taki bug zostałby szybko
    naprawiony i nowy iOS wypuszczony :) Ale macie kiepskiego i musicie nauczyć
    się z tym bugiem żyć :) nie martw się, przyzwyczaisz się ;)

  • 36. Data: 2012-11-13 19:30:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
> [...]
    >nauczyć
    >się z tym bugiem żyć :) nie martw się, przyzwyczaisz się ;)

    Mowisz ?
    To gdzie jest lista upgradow ios i poprawionych bledow ?

    Uprzedzam ze oczywiscie skrytykuje za wielka ilosc bledow, jesli to
    zobacze :-)

    J.

  • 37. Data: 2012-11-13 19:45:18
    Od: W <w...@w...pl>

    Pszemol wystukał, co następuje:

> [...]
    > szybko naprawiony i nowy iOS wypuszczony :) Ale macie kiepskiego i
    > musicie nauczyć się z tym bugiem żyć :) nie martw się, przyzwyczaisz

    to mapy już zostały poprawione czy raczej Apple szykuje pozew przeciwko
    ostatniemu kataklizmowi, który nawiedził NYC że bezczelnie splagiatował ich
    mapy? ;-p

  • 38. Data: 2012-11-13 22:08:42
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A jak wskażesz jakieś mp3 z karty pamięci to co? Nie przypisują si do
    > konkretnej osoby? U mnie działa.

    powtórzę kolejny raz.
    Działa ale 8-9 razy na 10. Jak każde pozostałe rozwiązanie.

  • 39. Data: 2012-11-13 22:13:06
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > To wsadź te osoby niechciane do blokowanych.

    to nie są niechciane osoby.
    To są kontakty "drugiej kategorii" których nie muszę, nie chcę lub nie mogę
    odebrać w danym momencie i mogę zadzwonić do nich później.
    Przeciwieństwem są kontakty "pierwszej kategorii" które mają najwyższy
    priorytet odbioru :)

  • 40. Data: 2012-11-13 22:16:53
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak masz systemowo to i tak nie powinno się nic odmountować...
    > Masz może pod ręką inny telefon do testowania? ;)

    nie mam ale z tego co się zorientowałem guglając, to problem ten dotyczy
    ułamka promila użyszkodników.
    Tak naprawdę ten problem to pikuś, da się z tym żyć bez problemu. Wkurza
    mnie tylko że coś nie działa tak jak powinno i że ja jestem w tym znikomym
    promilu userów.