  • 41. Data: 2012-11-14 00:52:30
    Temat: Re: Android, dzwonki, problem
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 22:13, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > to nie są niechciane osoby.
    > To są kontakty "drugiej kategorii" których nie muszę, nie chcę lub nie mogę
    > odebrać w danym momencie i mogę zadzwonić do nich później.
    > Przeciwieństwem są kontakty "pierwszej kategorii" które mają najwyższy
    > priorytet odbioru :)

    Może masz w telefonie coś takiego, żeby wybrać gdzie są domyślnie pliki:
    czy na karcie, czy w telefonie.

    Ja już mialam walniętą kartę pamięci kupioną na Allegro i telefon często
    nie mogł się z nia skomunikować. Myślałam, ze to telefon ma wadę, ale po
    jakimś czasie przekonałam się, że wadę to ma karta pamięci.

    --
    animka

  • 42. Data: 2012-11-14 05:52:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mowisz ?
    > To gdzie jest lista upgradow ios i poprawionych bledow ?

    Na stronie apple.com jest zestawie zmian i poprawek w ostatniej
    wypuszczonej.
    Jest też pełna lista ładnie zebrana na wikipedii pod hasłem iOS.

    > Uprzedzam ze oczywiscie skrytykuje za wielka ilosc bledow, jesli to zobacze :-)

    Błędów nie robi tylko ten co nic nie robi!

  • 43. Data: 2012-11-14 12:04:18
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

> [...]
    > nie mogł się z nia skomunikować. Myślałam, ze to telefon ma wadę, ale po
    > jakimś czasie przekonałam się, że wadę to ma karta pamięci.

    Animka, wiem że masz szczere chęci ale wszystko to robiłem o czym pisałem
    już kilkukrotnie w tym temacie

  • 44. Data: 2012-11-14 12:25:36
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-14 12:04, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Animka, wiem że masz szczere chęci ale wszystko to robiłem o czym pisałem
    > już kilkukrotnie w tym temacie

    Wez Ty chłopaku wpisz w google nazwę swojego telefonu i pokaże Ci się
    tyle linków z forami, że będziesz miał w czym wybierać w pomocy.

    --
    animka

  • 45. Data: 2012-11-15 14:17:27
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    frank drebin <b...@v...pl> wrote:

    > to jest jedyne wytłumaczenie ale dlaczego tak jest?

    Może ustawiony czas jest za mały...

    Nie zauważyłeś, żeby to się działo częściej, jak masz w tle poodpalane
    jakieś pamięciożerne aplikacje?

    Może logcat coś podpowie?

    Możesz też spróbować jakiegoś programu czytającego (syntezator) wpis
    z książki telefonicznej. Nie wiem czy są takie programy, wiem że są
    takie zestawy głośnomowiące na BT.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 46. Data: 2012-11-15 14:19:50
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    frank drebin <b...@v...pl> wrote:

    > Tak naprawdę ten problem to pikuś, da się z tym żyć bez problemu. Wkurza
    > mnie tylko że coś nie działa tak jak powinno i że ja jestem w tym znikomym
    > promilu userów.

    Może spróbuj zaorać /data i ewentualnie jeszcze raz sflashować telefon? Jak
    pierwszy raz sobie zrootowałem telefon, to miałem różne dziwne jazdy, typu
    telefon resetujący się, gdy zniknie zasięg, czy aplikacje, które dostawały
    po każdym reboocie inne UID-y i wywalały się przy starcie. Pewnie przez coś,
    co zainstalowałem (może jakiś manager procesów). Zaorałem wszystko i działa
    do dziś.

    System to CM7, telefon Desire Z.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 47. Data: 2012-11-15 20:03:13
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > Możesz też spróbować jakiegoś programu czytającego (syntezator) wpis
    > z książki telefonicznej. Nie wiem czy są takie programy, wiem że są

    Adam, jest jak piszesz.
    Generalnie zdaża się to kiedy na nim coś akurat robię, ale zdarza się jak
    kilka godzin leży w kieszeni.
    Ale przecież obciążona pamięć to normalne zjawisko na smartfonie.

    O reszcie to nie mam pojęcia o czym piszesz :(

  • 48. Data: 2012-11-15 20:04:45
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

> [...]
    > starcie. Pewnie przez coś, co zainstalowałem (może jakiś manager
    > procesów). Zaorałem wszystko i działa do dziś.

    Flashowałem już kilkukrotnie i różne romy już były ale działo się to też na
    czystym GB

  • 49. Data: 2012-11-15 20:05:34
    Od: K <...@...c>

    W dniu 13.11.2012 19:21, Pszemol pisze:

    > Gdybyscie mieli telefon od dobrego producenta to taki bug zostałby szybko
    > naprawiony i nowy iOS wypuszczony :) Ale macie kiepskiego i musicie nauczyć
    > się z tym bugiem żyć :) nie martw się, przyzwyczaisz się ;)

    a pupa cie nie boli?

  • 50. Data: 2012-11-16 15:13:49
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    frank drebin <b...@v...pl> wrote:

    > Generalnie zdaża się to kiedy na nim coś akurat robię, ale zdarza się jak
    > kilka godzin leży w kieszeni.

    Odpal np. Google Maps (u mnie bardzo obciążają telefon) i zobacz jak wtedy
    będzie. Podobnie Facebook (ten oryginalny, nie np. Friendcaster).

    Spróbuj też wychodzić z aplikacji przez przycisk "wstecz", a nie przez
    domek, i zobacz czy to pomoże. Większość aplikacji gdy wychodzisz z nich
    przez "wstecz" kończy działanie, a gdy przez "home", to zostają w tle i
    kończą działanie dopiero wtedy, gdy system wymusi ich zamknięcie (gdy
    skończy mu się pamięć).

    > Ale przecież obciążona pamięć to normalne zjawisko na smartfonie.

    Android ma swoje mechanizmy radzenia sobie z tym zjawiskiem - ubijanie
    aplikacji w tle, priorytety - ale może aplikacja telefonu jest zbyt
    optymistyczna, jeśli chodzi o czas, w którym telefon sobie z tym poradzi.

    Częstym zjawiskiem u mnie są okienka "aplikacja nie odpowiada", gdy telefon
    jest bardzo obciążony. System je wyświetla wtedy, gdy wątek odpowiedzialny
    za interfejs użytkownika nie odpowiada na zdarzenia przez kilka sekund
    (dwie? nie pamiętam), ale nikt nie przewidział, że system może być tak
    zamulony, że aplikacja się nie zawiesiła, tylko po prostu nie ma czasu.
    Może to po prostu podobny mechanizm - może uznali, że jeżeli nie uda się
    ustalić dzwonka dla kontaktu, to i tak trzeba dzwonić.

    Czasami jak mam mocno obciążony system i ktoś do mnie dzwoni, to najpierw
    zaczyna dzwonić i pojawia się numer, a dopiero potem imię i zdjęcie. Może
    to działa tak samo - telefon już dzwoni (ale nie mam customowych dzwonków,
    mam taki sam dla wszystkich).

    > O reszcie to nie mam pojęcia o czym piszesz :(

    logcat to taki zrzut logów z telefonu. Ja to robię przez adb (w telefonie
    włączasz debugowanie i instalujesz SDK Androida na kompie), ale da się
    prościej, są jakieś aplikacje na Androida, które pokazują aktualnego
    loga.

    Zaznaczam że tylko strzelam - nie mam pojęcia jak naprawdę działa wybór
    dzwonka w aplikacji telefonu. Są elementy systemowe, takie jak:

    http://developer.android.com/reference/android/media
    /RingtoneManager.html
    http://developer.android.com/guide/topics/providers/
    contacts-provider.html

    ale jak aplikacja telefonu z tego korzysta, nie mam pojęcia.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/