  • 1. Data: 2012-11-11 19:17:09
    Temat: Android, dzwonki, problem
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Pomóżcie bo mi już ręce opadają.

    Mam sobie SE Xperia Arc S.
    Telefon bardzo fajny ale jedna rzecz mnie w nim wk...wia niemożebnie.
    Otóż z jakichś nieznanych mi powodów telefon czasami nie dzwoni przypisanymi
    do kontaktów dzwonkami tylko odpala domyślny dzwonek.
    Zmieniałem romy, zmienialem kernele i nic.
    Wrzuciłem nawet przekonwertowane do .ogg dzwonki do systemowego folderu (mam
    roota) i nadałem takie same uprawnienia jakie mają systemowe dzwonki i nic
    nie pomaga. System widzi te dzwonki i je przypisuje ale raz na jakiś czas
    telefon odpala dzwonek domyślny.
    O co tu chodzi?

  • 2. Data: 2012-11-11 19:46:29
    Temat: Re: Android, dzwonki, problem
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-11 19:17, frank drebin wrote:
> [...]
    > dzwonki i nic nie pomaga. System widzi te dzwonki i je przypisuje ale
    > raz na jakiś czas telefon odpala dzwonek domyślny.

    Jesli masz telefon podpiety do komputera wraz z dostepem do karty a ktos
    zadzwoni w tym momencie to dzwonek wroci do domyslnego dzwieku.
    Fajny ficzer, co? ;]

  • 3. Data: 2012-11-11 20:41:30
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli masz telefon podpiety do komputera wraz z dostepem do karty a ktos
    > zadzwoni w tym momencie to dzwonek wroci do domyslnego dzwieku.
    > Fajny ficzer, co? ;]

    tak tak, wiem o tym ale mi chodzi o ten szczególny moment, kiedy telefon NIE
    JEST PODPIĘTY :(

  • 4. Data: 2012-11-11 20:48:52
    Od: atm <...@v...pl>

    > tak tak, wiem o tym ale mi chodzi o ten szczególny moment, kiedy telefon
    > NIE JEST PODPIĘTY :(

    W takim razie zapewne uzywales tez roznych programow do wskazywania
    wybranego dzwonka?
    Od dluzszego czasu korzystam z Rings Extended i zlego slowa o tej
    aplikacji nie moge powiedziec. Malo prawdopodobne ale moze cos pomoze w
    Twoim przypadku...
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.an
    gryredplanet.android.rings_extended&feature=search_r
    esult#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbmdyeXJlZHBsYW5ldC5
    hbmRyb2lkLnJpbmdzX2V4dGVuZGVkIl0.

  • 5. Data: 2012-11-11 20:53:21
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11.11.2012 19:17, frank drebin pisze:
> [...]
    > dzwonki i nic nie pomaga. System widzi te dzwonki i je przypisuje ale
    > raz na jakiś czas telefon odpala dzwonek domyślny.

    to samo dzieje sie w neo v, chociaz bardzo bardzo rzadko.

  • 6. Data: 2012-11-11 21:45:03
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

> [...]
    > ings_extended&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxL
    DEsImNvbS5hbmdyeXJlZHB
    > sYW5ldC5hbmRyb2lkLnJpbmdzX2V4dGVuZGVkIl0.

    ale systemowy selektor dźwięku widzi owe dzwonki i po wskazaniu odtwarza je
    prawidłowo. Tak samo jest z dzwonieniem, 9 razy na 10 jest jak być powinno.
    No ale ten jeden raz na dziesięć nie bangla
    .

  • 7. Data: 2012-11-11 21:48:54
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    > to samo dzieje sie w neo v, chociaz bardzo bardzo rzadko.

    o tym problemie czytałem kilka razy w necie, ale to chyba tylko
    kilka(naście) przypadków.
    Myślałem, że może jest to problem komunikacji telefonu z kartą pamięci (mimo
    że mam class 10) i dlatego wrzuciłem je na pamięć wewnętrzną. Ale problem
    jest nadal.

  • 8. Data: 2012-11-12 10:16:24
    Od: atm <...@v...pl>

    System widzi te dzwonki i je przypisuje ale
    > raz na jakiś czas telefon odpala dzwonek domyślny.
    > O co tu chodzi?

    Moze cos z radzieckich rozwiazan: po prostu podmien dzwonek domyslny na
    ten, ktory chcesz miec.

  • 9. Data: 2012-11-12 11:49:28
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > System widzi te dzwonki i je przypisuje ale
    > Moze cos z radzieckich rozwiazan: po prostu podmien dzwonek domyslny na
    > ten, ktory chcesz miec.

    nie łapiesz o co mi chodzi.
    Generalnie jestem człowiekiem, który nie goni do telefonu na każdy dzwonek
    (chyba że mam fon w kieszeni).
    Ale jest kilka osób dla mnie ważnych i te osoby (4 sztuki) mają przypisane
    inne dzwonki, po to, żebym ich nie ignorował kiedy nie mam ochoty odbierać a
    cała masa innych kontaktów ma dzwonek domyślny.
    Jak pisałem, system działa ale na 90%

  • 10. Data: 2012-11-12 11:56:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "frank drebin" napisał w wiadomości
    >Jak pisałem, system działa ale na 90%

    A patrzyles na rejestr polaczen przychodzacych ?
    Moze to jakis numer z numeracja - raz 486xxx, raz 6xxx, raz 06xxx,
    raz 00486xxx.

    Przy czym sam telefon moze patrzec na koncowke i w rejestrze dobrze
    identyfikowac.

    J.