  • 21. Data: 2012-11-12 19:53:38
    Temat: Re: Android, dzwonki, problem
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-12 17:19, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    >
    > to jest jedyne wytłumaczenie ale dlaczego tak jest?
    > Jak pisalem, mam roota i przeniosłem te wszystkie potrzebne dzwonki do
    > system/media/ringtones na pamięci wewnętrznej bo podejrzewałem problem w
    > komunikacji fona z kartą pamięci (przy np. 100% obciążeniu procka). Ale
    > działa to tak samo jak były na karcie, czyli 1 na 10 nie działa.

    Dzwonki fabryczne muszą zostać w pamięci telefonu, a nie na karcie pamięci.

  • 22. Data: 2012-11-12 19:54:44
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-12 17:21, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie ale co to może dać? Ten dzwonek systemowy domyślny to także dzwonek
    > przekonwertowany przeze mnie do .ogg i wrzucony na internal do tego samego
    > folderu czyli system/media/ringtones.

    Dlaczego .ogg, a nie mp3?

  • 23. Data: 2012-11-12 19:58:32
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-12 17:50, frank drebin pisze:
> [...]
    > wycięte przeze mnie fragmenty mp3 (zrobione na .ogg) i ważą ok. 1mb każdy.
    > Czyli pikuś bo wszystkie moje wcześniejsze fony bez problemu startowały
    > empetrójki ważące ponad 15 mb.
    > Atm, ja rozumiem o czym piszesz ale albo coś ma wpływ cały czas albo w ogóle
    > a tu jest czasami.

    > zrobiłem dzwonki na .ogg bo takie są w systemowym folderze i nadałem im
    > identyczne uprawnienia. Jak pisałem, system je widzi i odtwarza.
    > Ale nie zawsze.
    > I ta "niezawszość" mnie (delikatnie mówiąc) denerwuje.

    Jako dzwonek możesz dać do telefonu całą piosenkę w formacie mp3.

  • 24. Data: 2012-11-12 21:02:38
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "ZBK" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego .ogg, a nie mp3?

    jak wrzuciłem mp3 to fon nie widział ich w systemowych dzwonkach. Dopiero
    jako .ogg (tak jak systemowe) pliki były widzialne
    .

  • 25. Data: 2012-11-12 21:06:17
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > W takim razie zamiast ustalania dzwonków wybierz dla każdego ważnego
    > kontaktu obrazek, np. kwiaty, zwierzęta czy zdjęcia tych osób. Jak ktoś
    > zadzwoni to nawet mało widząca osoba po wyświetlanym obrazku wie kto
    > dzwoni i nie musi wysilać wzroku, żeby przeczytać kto dzwoni. Jak dzwoni
    > niechciana osoba to po prostu nie odbieraj i już.
    > Jak nie masz obrazków w telefonie to sobie skompletuj jakieś i zapisz np.
    > na karcie pamięci czy w telefonie, a potem przypisz wybrany obrazek do
    > jakiegoś kontaktu...i tak po kolei dla każdego kontaktu.

    ale ja nie potrzebuję obrazków bo wzrok mam dobry. Dodatkowo, w domu telefon
    przez większość czasu leży na półce w innym pokoju. No i to rozwiązanie nie
    wyjaśnia dlaczego tak się dzieje.

  • 26. Data: 2012-11-12 21:08:06
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > Jako dzwonek możesz dać do telefonu całą piosenkę w formacie mp3.

    tak, od tego zaczynałem eksploatację fona. Dopiero, kiedy to czasami nie
    działało, zmuszony zostałem do zabawy w konwersję i przenoszenie dzwonków.

  • 27. Data: 2012-11-12 21:31:39
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-12 21:02, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "ZBK" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jak wrzuciłem mp3 to fon nie widział ich w systemowych dzwonkach. Dopiero
    > jako .ogg (tak jak systemowe) pliki były widzialne

    Ja mam te, które uzywam w telefonie i dodatkowo na karcie pamięci (żeby
    mieć w razie czego). Używam dzwonków mp3.
    Przeczytaj instrukcję do swojego telefonu, może czegoś więcej się dowiesz?

    zbk

  • 28. Data: 2012-11-12 21:37:19
    Od: W <w...@w...pl>

    frank drebin wystukał, co następuje:

    > tak, od tego zaczynałem eksploatację fona. Dopiero, kiedy to czasami nie
    > działało, zmuszony zostałem do zabawy w konwersję i przenoszenie dzwonków.

    Hm, aż z ciekawości wziąłem i sprawdziłem - dwa telefony i za kazdym razem
    ustawiony dzwonek - w .mp3 wstawiony w /ringtones/.

    Galaxy Nexus i9250, CM10 z końca października.

    Może spróbuj inny rom? ;>

  • 29. Data: 2012-11-12 22:04:07
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > razem ustawiony dzwonek - w .mp3 wstawiony w /ringtones/.
    > Galaxy Nexus i9250, CM10 z końca października.

    są dwa oryginalne foldery "ringtones", jeden na karcie pamięci a drugi na
    pamięci wewnętrznej dostępnej przy root'cie (system/media/ringtones) a
    systemowe są właśnie na wewnętrznej.
    Zanim zrootowałem fona to kombinowałem tak:
    1. wskazałem plik mp3 z folderu z muzyką ale czasami nie uruchamiały się te
    przypisane do kontaktów kawałki więc
    2. wrzuciłem mp3 do "ringtones" na karcie pamięci i to samo, więc
    3. zrobiłem roota, przekonwertowałem mp3 do wymaganego .ogg, wrzuciłem na
    wewnętrzną pamięć, nadałem właściwe uprawnienia i to samo.

    Tak było na GB i tak mam na JB (kilka romów sprawdzałem)

  • 30. Data: 2012-11-12 22:07:11
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wewnętrzną pamięć, nadałem właściwe uprawnienia i to samo.
    > Tak było na GB i tak mam na JB (kilka romów sprawdzałem)
    błąd, nie mam JB tylko ICS