  • 51. Data: 2012-11-16 15:15:18
    Temat: Re: Android, dzwonki, problem
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    frank drebin <b...@v...pl> wrote:

    > Flashowałem już kilkukrotnie i różne romy już były ale działo się to też na
    > czystym GB

    Może za każdym razem instalujesz jakąś aplikację, która przeszkadza? Jakiś
    task manager (u mnie problemy prawdopodobnie wynikały z advanced task
    killera - prawdopodobnie, bo nie mam 100% pewności) albo coś takiego?

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 52. Data: 2012-11-16 22:06:27
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakiś task manager (u mnie problemy prawdopodobnie wynikały z advanced
    > task killera - prawdopodobnie, bo nie mam 100% pewności) albo coś

    ATK nie używam już od kilku m-cy a z task managerów mam ES Menadżer Zadań
    ale problemy z dzwonkami były jeszcze przed instalacją ES. Może faktycznie
    powywalam trochę apek i poobserwuję.

  • 53. Data: 2012-11-16 22:27:13
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > Odpal np. Google Maps (u mnie bardzo obciążają telefon) i zobacz jak
    > wtedy będzie. Podobnie Facebook (ten oryginalny, nie np. Friendcaster).
    > Spróbuj też wychodzić z aplikacji przez przycisk "wstecz", a nie przez
    > domek, i zobacz czy to pomoże. Większość aplikacji gdy wychodzisz z nich
    > przez "wstecz" kończy działanie, a gdy przez "home", to zostają w tle i
    > kończą działanie dopiero wtedy, gdy system wymusi ich zamknięcie (gdy
    > skończy mu się pamięć).

    tak, wiem to wszystko ale mam wrażenie że to przez procesor a nie pamięć.
    Aktualnie mam fajny rom i rzadko kiedy spadam poniżej 100 mb wolnej pamięci.

> [...]
    > przez kilka sekund (dwie? nie pamiętam), ale nikt nie przewidział, że
    > system może być tak zamulony, że aplikacja się nie zawiesiła, tylko po
    > prostu nie ma czasu. Może to po prostu podobny mechanizm - może uznali,
    > że jeżeli nie uda się ustalić dzwonka dla kontaktu, to i tak trzeba
    > dzwonić.
    > Czasami jak mam mocno obciążony system i ktoś do mnie dzwoni, to najpierw
    > zaczyna dzwonić i pojawia się numer, a dopiero potem imię i zdjęcie. Może
    > to działa tak samo - telefon już dzwoni (ale nie mam customowych

    a ja właśnie nie mam tego problemu, apki się nie zawieszają, komunikatów
    takich brak.
    Kontakty też wyświetlają się od razu razem z fotką. Ale czasem jak dzwoni
    dzwonek to po sekundzie dzwonienia słyszę takie szarpnięcie (zawahanie) i
    dzwonek leci dalej. Gdzieś jest problem z komunikacją między telefonem a
    dzwonkiem.
    Może odchudzę te dzwonki? Chociaż co to za waga, niecały 1mb na dzwonek

    dzięki, poszukam takiej apki