  • 1. Data: 2012-11-11 18:44:53
    Temat: Play i abonament
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    Czy umowe przedłużyć przez internet w sklepie internetowym Play-a, czy
    iść do salonu Play-a? Wiadomo, że przez internet jest więcej minut na
    pare miesięcy.
    Dwa razy mnie już oszukano w Play-u. Przedłużałam umowę przez internet i
    wlepiono mi większy abonament niż sobie wybrałam, na dodatek nie ten
    pakiet. Potem musiałam aneks odsyłać i czekałam miesiąc, żeby ta felerna
    umowa się zamknęła. Jak nadszedł czas nowego okresu rozliczeniowego to
    znowu przedłużyłam umowe przez internet. Oczywiście znowu mnie oszukali
    i tym razem wlepili mi abonament jeszcze większy od tego poprzedniego!
    Do końca tej pierwszej umowy mam jeszcze miesiąc, a ta nowa jest już na
    18 miesięcy. Znowu będę musiała odsyłać umowę (nieprzyjąć). Tylko nie
    wiem czy w ogóle przyślą, bo na Play24 online widnieje, że moja umowa
    jest podpisana. Wcale nie podpisywałam, ani ręcznie, ani podpisu
    elektronicznego nie składałam. Ten sklep Play-a ma jakiś błąd, jest
    jakieś oszustwo, bo w Operze wyskakuje certyfikat i widnieje on jako
    niewłaściwy. Niepotrzebnie brnęłam dalej.
    Co ja mam robić?

    ZBK

  • 2. Data: 2012-11-11 21:23:20
    Temat: Re: Play i abonament
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.11.2012 18:44, ZBK pisze:
> [...]
    > jakieś oszustwo, bo w Operze wyskakuje certyfikat i widnieje on jako
    > niewłaściwy. Niepotrzebnie brnęłam dalej.

    wypowiedzieć umowę i czekać aż zadzwonią.

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-11-11 21:26:19
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-11 18:44:53 +0100, ZBK <z...@w...pl> said:

    Pytanie:

    > Czy umowe przedłużyć przez internet w sklepie internetowym Play-a, czy
    > iść do salonu Play-a?

    Historia:

> [...]

    > umowe przez internet. Oczywiście znowu mnie oszukali i tym razem
    > wlepili mi abonament jeszcze większy od tego poprzedniego!

    Zagwozdka:

    > Co ja mam robić?

    Wierzysz w "do trzech razy sztuka"?

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2012-11-11 23:48:58
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-11 21:23, ToMasz pisze:

    > wypowiedzieć umowę i czekać aż zadzwonią.

    Którą? Tą pierwszą co mam do grudnia? Tej drugiej, tzn. aneksu do umowy
    to raczej nie mogę, muszę czekać aż ten aneks przedłużenia umowy pocztą
    tradycyjną przyjdzie.
    Tylko, że mogą nie wysłać, a ja nie wiem co tam w tym aneksie widnieje i
    jak wypowiem to mogą mi karę dowalić, bo na moim koncie Play24 napisane,
    że ja umowę podpisałam. Tak bez mojego ręcznego podpisu to nie powinni
    zatwierdzać.
    Wszystko jakieś dziwne.

    zbk

  • 5. Data: 2012-11-12 00:12:54
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-11 21:26, Bydlę pisze:
    > On 2012-11-11 18:44:53 +0100, ZBK <z...@w...pl> said:
    >
    > Pytanie:

    > Historia:

    > Zagwozdka:

    > Wierzysz w "do trzech razy sztuka"?

    Nie.

    Dostałam pare godzin temu maila z Centrum Obsługi klienta, że mam
    abonament na 49 zł, ale mi dali 20 zł rabatu, więc mam niby to co w tym
    abonamencie, ale płacić będę 29 zł. W takim razie powinnam mieć 750
    darmowych minut, a nie 340 jak mi zatwierdzili skoro mam wszystko
    przypisane do tego amonamentu.
    http://www.play.pl/pl/promocja/dla-przedluzajacych-u
    mowe/play-abonament/replay-stan-darmowy-bez-telefonu
    /
    Ja chciałam abonament za 29 zł, a mi wtrynili za 49 zł.
    Wiem, że przez internet dobrze wybrałam i zatwierdzilam (mam zrzut
    ekranu zrobiony), tylko w tym Play-u zmanipulowali. Juz drugi raz mnie
    wykiwali. Musiałam czekać miesiąc (aż tamtą pierwszą oszukaną zamkną),
    żeby przedłużać umowę ponownie. No to mi teraz dowalili na jeszcze
    większy abonament. Ja już, sama nie wiem czy mam do czynienia ze
    złodziejami bo papierowej umowy nie mam w ręku i nie widzę co ja mam.
    W dzisiejszym mailu pracownica napisała mi to:

    "Pragnę poinformować, że ponieważ jest Pani stałym Klientem, przy
    przedłużaniu umowy otrzymała Pani warunki z abonamentu o wyższej kwocie
    za niższą opłatę.
    Pani umowa została przedłużona na ofertę RePlay Ekstra Stan Darmowy
    LongPlay II 49, kwota abonamentu normalnie wynosiłaby 49,00 zł natomiast
    Pani otrzymała dwudziestozłotowy rabat na cały okres trwania umowy.
    Miesięczna opłata będzie zatem wynosiła 29,00 zł."

    Czekam w takim razie na potwierdzenie z tego BOK-u (i oczekuję
    papierowej umowy), że ja w tym przypadku mam 750 minut darmowych, a nie
    340.
    I tak mnie chyba wykiwali, bo mówiła przez telefon o 340 minutach.

    zbk

  • 6. Data: 2012-11-12 01:35:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ZBK" napisała:

    > Oczywiście znowu mnie oszukali [...]

    > "Pragnę poinformować, że ponieważ jest Pani stałym Klientem, przy
    > przedłużaniu umowy otrzymała Pani warunki z abonamentu o wyższej
    > kwocie za niższą opłatę. [...]"

    Faktycznie, Kaja, koncertowo cię wychędożyli. Dali więcej za mniej, żydy
    jedne.
    I to nie koniec, bo za 2 lata, jak nie przypilnujesz terminu, to
    zaczniesz płacić pełną kwotę za ten wyższy abonament. Złodzieje,
    złodzieje...

    JoteR

  • 7. Data: 2012-11-12 11:30:37
    Od: "Leszek" <l...@w...peel>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > I to nie koniec, bo za 2 lata, jak nie przypilnujesz terminu, to zaczniesz
    > płacić pełną kwotę za ten wyższy abonament. Złodzieje, złodzieje...

    Może nie tyle złodzieje co naciągacze i kombinatorzy.
    Czyli wszędzie to samo, nie przeczytasz małym druczkiem
    to cię wydymają. Większość umów obecnie automatycznie się
    przedłuża, czasami na gorszych warunkach, a okresy wypowiedzienia
    to juz nie miesiąc a np. 3 miesiące. Spóźnisz się i na rok/dwa lata
    jesteś ugotowany, albo zrywasz i płacisz kary.
    I dotyczy to wszystkiego : abonamentów telefonicznych, internetowych
    TV kablowych, TV satelitarnych itp.
    L.

  • 8. Data: 2012-11-12 19:17:53
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-12 01:35, JoteR pisze:

    > Faktycznie, Kaja, koncertowo cię wychędożyli. Dali więcej za mniej, żydy
    > jedne.

    Dali samowolnie-nie to co ja zamówiłam abonament (bez telefonu) za 49 zł
    (+20 zł zniżki), ale nie to co w tym abonamencie za 49 zł powinno być,
    tylko to co jest w abonamencie za 29 zł! Powinno być 750 minut, a
    faktycznie dali (czy jeszcze nie dali, ale powiedzieli, napisali) 340
    minut! To ja dziękuję. Wolę to co faktycznie zamówiłam i mam na to
    dowód. Mam zdjęcie strony z potwierdzeniem, że przedłużałam umowę na
    abonament za 29 zł. Nie toleruję oszustów. Jeden z BOK-u już mnie
    straszył, że jak wypowiem umowę to mi naliczą karę ponad 400 zł.
    Zadzwoniłam już później do bardziej kompetentnej osoby i powiedział mi,
    że nie mają prawa nic naliczać i ten swój knot powinni anulować na
    podstawie maila. Nie muszę nawet tego świstka, który przyślą im odsyłać
    (ciort wie kiedy znajdę to w skrzynce na listy) .

    > I to nie koniec, bo za 2 lata, jak nie przypilnujesz terminu, to
    > zaczniesz płacić pełną kwotę za ten wyższy abonament. Złodzieje,
    > złodzieje...

    18 m-cy.
    Mogłabym nie pilnować terminu, ale gdybym miała to co zamawiałam.
    Drugi raz człowiek człowieka oszukał, to się po prostu nie mieści w
    głowie, że ktoś ma czelność robić ludziom takie świństwa. Na pewno nie
    tylko mnie oszukali.

    zbk

  • 9. Data: 2012-11-12 19:22:10
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-12 11:30, Leszek pisze:

> [...]
    > jesteś ugotowany, albo zrywasz i płacisz kary.
    > I dotyczy to wszystkiego : abonamentów telefonicznych, internetowych

    Ile m-cy w Play-u wynosi okres wypowiedzenia?
    Mnie pierwsza umowa kończy się 15 grudnia. Tą oszukaną-drugi raz drugą
    chcę unieważnić.

    zbk