  • 11. Data: 2012-11-12 13:26:53
    Temat: Re: Android, dzwonki, problem
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    frank drebin <b...@v...pl> wrote:

    > Pomóżcie bo mi już ręce opadają.

    Może (zgaduję) jest tak, że telefon ma jakiś określony czas na sprawdzenie
    kontaktu w bazie, i jak ten czas będzie przekroczony, to odpalany jest
    dzwonek domyślny?

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2012-11-12 17:08:02
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > A patrzyles na rejestr polaczen przychodzacych ?
    > Moze to jakis numer z numeracja - raz 486xxx, raz 6xxx, raz 06xxx, raz
    > 00486xxx.
    > Przy czym sam telefon moze patrzec na koncowke i w rejestrze dobrze
    > identyfikowac.
    > J.

    te numery to żona, dzieciaki, brat, ojciec i matka. Numery te same i
    poprawnie zapisane +48xxx, wpisy w telefonie się nie dublują i kontakty
    wyświetlają się prawidłowo. Problem dotyczy każdego z wyżej wymienionych
    przeze mnie.
    Dziś rano dzwoni do mnie brat i poszedł dzwonek systemowy domyślny. Za 3
    minuty dzwoni ponownie i już poszedł dzwonek przypisany. Aż mi się ciśnienie
    podniosło.

  • 13. Data: 2012-11-12 17:10:06
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Dziś rano dzwoni do mnie brat i poszedł dzwonek systemowy domyślny. Za 3
    > minuty dzwoni ponownie i już poszedł dzwonek przypisany. Aż mi się

    probowales wykasowac plik dzwonka domyslnego?

  • 14. Data: 2012-11-12 17:19:04
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > Może (zgaduję) jest tak, że telefon ma jakiś określony czas na
    > sprawdzenie kontaktu w bazie, i jak ten czas będzie przekroczony, to
    > odpalany jest dzwonek domyślny?

    to jest jedyne wytłumaczenie ale dlaczego tak jest?
    Jak pisalem, mam roota i przeniosłem te wszystkie potrzebne dzwonki do
    system/media/ringtones na pamięci wewnętrznej bo podejrzewałem problem w
    komunikacji fona z kartą pamięci (przy np. 100% obciążeniu procka). Ale
    działa to tak samo jak były na karcie, czyli 1 na 10 nie działa.

  • 15. Data: 2012-11-12 17:21:38
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    > probowales wykasowac plik dzwonka domyslnego?

    nie ale co to może dać? Ten dzwonek systemowy domyślny to także dzwonek
    przekonwertowany przeze mnie do .ogg i wrzucony na internal do tego samego
    folderu czyli system/media/ringtones.

  • 16. Data: 2012-11-12 17:23:32
    Od: atm <...@v...pl>

    > nie ale co to może dać? Ten dzwonek systemowy domyślny to także dzwonek
    > przekonwertowany przeze mnie do .ogg i wrzucony na internal do tego
    > samego folderu czyli system/media/ringtones.

    Wiesz, problem jest na tyle nietypowy, ze czasem takie dziwaczne
    rozwiazanie moze sie sprawdzic.

  • 17. Data: 2012-11-12 17:26:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-12 17:19, frank drebin wrote:
> [...]
    > komunikacji fona z kartą pamięci (przy np. 100% obciążeniu procka). Ale
    > działa to tak samo jak były na karcie, czyli 1 na 10 nie działa.

    Czy Twoje dzwonki nie sa w jakis sposob, hmmm inne? Mam na mysli zbyt
    ciezkie, zbyt wysoki bitrate, dziwne fonty w tagach itd?
    No chyba, ze przypisane przez Ciebie dzwieki to inne z domyslnych
    androidowych.

  • 18. Data: 2012-11-12 17:50:19
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > Czy Twoje dzwonki nie sa w jakis sposob, hmmm inne? Mam na mysli zbyt
    > ciezkie, zbyt wysoki bitrate, dziwne fonty w tagach itd?

    owszem, waga jest większa niż typowy sytemowy dzwonek ale bez przesady.Są to
    wycięte przeze mnie fragmenty mp3 (zrobione na .ogg) i ważą ok. 1mb każdy.
    Czyli pikuś bo wszystkie moje wcześniejsze fony bez problemu startowały
    empetrójki ważące ponad 15 mb.
    Atm, ja rozumiem o czym piszesz ale albo coś ma wpływ cały czas albo w ogóle
    a tu jest czasami.

    > No chyba, ze przypisane przez Ciebie dzwieki to inne z domyslnych
    > androidowych.
    zrobiłem dzwonki na .ogg bo takie są w systemowym folderze i nadałem im
    identyczne uprawnienia. Jak pisałem, system je widzi i odtwarza.
    Ale nie zawsze.
    I ta "niezawszość" mnie (delikatnie mówiąc) denerwuje.

  • 19. Data: 2012-11-12 17:57:42
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Ale nie zawsze.
    > I ta "niezawszość" mnie (delikatnie mówiąc) denerwuje.

    Ok, zatem na poczatek sugeruje zamienic wszystkie Twoje dzwonki na te,
    ktore sa domyslnie w systemie. W ten sposob byc moze wyjasni sie czy
    przyczyna sa same pliki dzwiekowe czy tez system miesza.

  • 20. Data: 2012-11-12 19:51:53
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-12 17:08, frank drebin pisze:
> [...]
    > minuty dzwoni ponownie i już poszedł dzwonek przypisany. Aż mi się ciśnienie

    W takim razie zamiast ustalania dzwonków wybierz dla każdego ważnego
    kontaktu obrazek, np. kwiaty, zwierzęta czy zdjęcia tych osób. Jak ktoś
    zadzwoni to nawet mało widząca osoba po wyświetlanym obrazku wie kto
    dzwoni i nie musi wysilać wzroku, żeby przeczytać kto dzwoni. Jak dzwoni
    niechciana osoba to po prostu nie odbieraj i już.
    Jak nie masz obrazków w telefonie to sobie skompletuj jakieś i zapisz
    np. na karcie pamięci czy w telefonie, a potem przypisz wybrany obrazek
    do jakiegoś kontaktu...i tak po kolei dla każdego kontaktu.