    From: ZBK <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android, dzwonki, problem
    Date: Mon, 12 Nov 2012 19:51:53 +0100

    W dniu 2012-11-12 17:08, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > te numery to żona, dzieciaki, brat, ojciec i matka. Numery te same i
    > poprawnie zapisane +48xxx, wpisy w telefonie się nie dublują i kontakty
    > wyświetlają się prawidłowo. Problem dotyczy każdego z wyżej wymienionych
    > przeze mnie.
    > Dziś rano dzwoni do mnie brat i poszedł dzwonek systemowy domyślny. Za 3
    > minuty dzwoni ponownie i już poszedł dzwonek przypisany. Aż mi się ciśnienie
    > podniosło.

    W takim razie zamiast ustalania dzwonków wybierz dla każdego ważnego
    kontaktu obrazek, np. kwiaty, zwierzęta czy zdjęcia tych osób. Jak ktoś
    zadzwoni to nawet mało widząca osoba po wyświetlanym obrazku wie kto
    dzwoni i nie musi wysilać wzroku, żeby przeczytać kto dzwoni. Jak dzwoni
    niechciana osoba to po prostu nie odbieraj i już.
    Jak nie masz obrazków w telefonie to sobie skompletuj jakieś i zapisz
    np. na karcie pamięci czy w telefonie, a potem przypisz wybrany obrazek
    do jakiegoś kontaktu...i tak po kolei dla każdego kontaktu.