  • 31. Data: 2014-04-02 22:39:27
    Temat: Re: Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!
    Od: y...@g...com

    Eneuel Leszek Ciszewski:

    |<y...@g...com> a...@g...co
    |: Obecnie "minimalna" jasność ekranu w tablecie "daje
    |: po oczach" aż boli (nie da się zmniejszyc jasności
    |: bardziej to najniższa wartość) a

    |Jaki to tablet?

    Jaka różnica - w salonie GSM personel zgodnie wyznaje że KAŻDY model ma
    ekspresowe zjadanie baterii i ZA DUŻE MINIMUM jasności ekranu...

  • 32. Data: 2014-04-03 03:30:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <y...@g...com> a...@g...co

    |Jaki to tablet?

    : Jaka różnica - w salonie GSM personel zgodnie wyznaje
    : że KAŻDY model ma ekspresowe zjadanie baterii i ZA
    : DUŻE MINIMUM jasności ekranu...

    Więc ja mam inne zdanie na temat jasności.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2014-04-03 15:29:28
    Od: y...@g...com

    Eneuel Leszek Ciszewski:
> [...]
    |: że KAŻDY model ma ekspresowe zjadanie baterii i ZA
    |: DUŻE MINIMUM jasności ekranu...

    |Więc ja mam inne zdanie na temat jasności.

    Ale problem w tym żebyś sobie MÓGŁ WYREGULOWAĆ!

    Jak ci za ciemno to sobie rozjaśnij, jak za jasno to przyciemnij - jasne? :)

    Problem że tego
    przyciemniania to własnie się nie da BEZ FILTRÓW - a szkoda BATERII - jasne? :)

  • 34. Data: 2014-04-03 15:50:13
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    y...@g...com nabazgrał(a):

> [...]
    > jasne? :)
    > Problem że tego
    > przyciemniania to własnie się nie da BEZ FILTRÓW - a szkoda BATERII -

    Co to za model bo andek w standardzie ma regulację jasności ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2014-04-03 23:58:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <y...@g...com> e...@g...co

    |Więc ja mam inne zdanie na temat jasności.

    : Ale problem w tym żebyś sobie MÓGŁ WYREGULOWAĆ!

    Nie mogę -- gdy jest najjaśniej, to dla mnie jest nadal za ciemno.

    : Jak ci za ciemno to sobie rozjaśnij,
    : jak za jasno to przyciemnij - jasne? :)

    Jasne, że jak jest za jasno, to można ściemnić. ;)
    Co tu wyjaśniać? ;)

    : Problem że tego przyciemniania to własnie się
    : nie da BEZ FILTRÓW - a szkoda BATERII - jasne? :)

    To też jasne, ale u mnie można ściemnić tak mocno, iż
    najjaśniejsze partie są tak ciemne, że aż niewidoczne. :)

    -=-

    Dla mnie tablet jest potrzebny zazwyczaj tam,
    gdzie jest dostęp do ,,ściany'' z gniazdkiem
    elektrycznym.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2014-04-03 23:59:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lhjoul$qva$...@n...news.atman.pl

    > Co to za model bo andek w standardzie ma regulację jasności ..

    Ale nie do zera. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2014-04-04 10:03:26
    Od: y...@g...com

    Eneuel Leszek Ciszewski:
    |To też jasne, ale u mnie można ściemnić tak mocno, iż
    |najjaśniejsze partie są tak ciemne, że aż niewidoczne. :)

    O, to coś dla mnie! Jaki to model?

    Akurat najczęściej bawię się tabletem po ciemku, i wolę nie
    przeszkadzać innym co właśnie śpią...

    -=-

    |Dla mnie tablet jest potrzebny zazwyczaj tam,
    |gdzie jest dostęp do ,,ściany'' z gniazdkiem
    |elektrycznym.

    Żeby chociaż jakis PRZEDŁUŻACZ do ładowarki można dokupić!
    Kabelek od zasilacza wydaje się zdecydowanie za krótki...

    Poza tym pytanie jak długo wytrzyma gniazdko mikroUSB w urządzeniu
    jak ciągle kabelek szarpie na lewo i prawo...

  • 38. Data: 2014-04-04 10:25:51
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    y...@g...com nabazgrał(a):

> [...]
    > O, to coś dla mnie! Jaki to model?
    > Akurat najczęściej bawię się tabletem po ciemku, i wolę nie

    Sony, Samung, ipad nie ma z tym problemu ..

    > Żeby chociaż jakis PRZEDŁUŻACZ do ładowarki można dokupić!
    > Kabelek od zasilacza wydaje się zdecydowanie za krótki...

    Jak USB to jest to zwykły kabel, można kupić wszędzie ..

    > Poza tym pytanie jak długo wytrzyma gniazdko mikroUSB w urządzeniu
    > jak ciągle kabelek szarpie na lewo i prawo...

    No-name od tygodnia do HGW kiedy ....

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 39. Data: 2014-04-04 11:18:07
    Od: y...@g...com

    Chris:
    |No-name od tygodnia do HGW kiedy ....

    Oj jak bardzo chcesz mnie zmusić do kupienia jakiegoś DROGIEGO badziewnia!
    :P

  • 40. Data: 2014-04-04 11:46:58
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    y...@g...com nabazgrał(a):

    > Chris:
    > No-name od tygodnia do HGW kiedy ....
    > Oj jak bardzo chcesz mnie zmusić do kupienia jakiegoś DROGIEGO badziewnia!

    Mam z tym doświadczenie i widzę ile wraca tego właśnie na uszkodzone gniazda
    zasilania.

    ps. W firmowym jeszcze się nie spotkałem z czymś takim jak podnięte gniazdo
    zasilania :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl