  • 21. Data: 2014-03-25 09:28:31
    Temat: Re: Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 24 Mar 2014 12:27:48 +0100, Marcin Szumilas wrote:

    > Więc na S2 nie działa a na S4 (prawdopodobnie) działa. No proszę. :)
    ^^^^^^^^^^^^^^
    Bez podkreslenia. Działa i już.
    Ale żeby na S2 nie działał? Jak kumpel z pracy jeszcze ma, to aż sprawdzę.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 22. Data: 2014-03-25 14:17:32
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Mar 2014 08:28:31 +0000 (UTC), Michal Tyrala wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    > Bez podkreslenia. Działa i już.
    > Ale żeby na S2 nie działał? Jak kumpel z pracy jeszcze ma, to aż sprawdzę.

    BMW jak najbardziej pokazuje prąd na S2.

  • 23. Data: 2014-03-25 18:08:26
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Michal Tyrala (w...@b...com.pl) in

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    > Bez podkreslenia. Działa i już.

    Napisałeś że działa na S4A (rozumiem że Active), a nie na S4.

    MSz

  • 24. Data: 2014-03-25 18:11:00
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Michal Tyrala (w...@b...com.pl) in

    > BMW jak najbardziej pokazuje prąd na S2.

    Battery Monitor Widget? A sprawdź może też CurrentWidget.
    ToMasz w tym wątku napisał, że na S2 nie działa.

    MSz

  • 25. Data: 2014-03-26 08:40:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Mar 2014 18:11:00 +0100, Marcin Szumilas wrote:

    > Battery Monitor Widget? A sprawdź może też CurrentWidget.

    Telefon jest w uzytkowaniu syna kolegi z pracy, za duzo kombinowania.
    (wczoraj mi kolega przypomnial, ze sprawdzalismy ładowanie na roznych
    ladowarkach i na stowe ten BMW na S2 działał).

  • 26. Data: 2014-03-26 08:43:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Mar 2014 18:08:26 +0100, Marcin Szumilas wrote:
    > Napisałeś że działa na S4A (rozumiem że Active), a nie na S4.

    One się roznia obudowa, radiem i rodzajem wyswietlacza. Na moja
    odpowiedzialnosc mozesz przyjac, ze BMW na S4 bez dopiskow tez bedzie
    dzialac :-)

  • 27. Data: 2014-03-26 11:14:16
    Od: y...@g...com

    J.F
    |Dnia Sat, 22 Mar 2014 08:05:44 -0700 (PDT), y...@g...com

    |a zobacz te aplikacje (kilka ich tam)
    |https://play.google.com/store/apps/details?id=com.p
    hoeniix.backlight&hl=pl

    |ciekawe czy potrafia zejsc ponizej systemu.

    Sprawdzam własnie GravityBox [JB] (moduł do Xposed) i on ma rozbudowane funkcje
    przyciemniania, kiedy ustawiam slider w "settings" poniżej "20%" to informuje
    mnie że wartość znajduje się poniżej "HARDWARE MINIMUM" i informuje że ekran
    może nie zaświecić w ogóle i wtedy trzeba przytrzymać przez kilka sekund klawisz
    pogłaśniania (żeby przywrócić poprzednie usatwienie).
    Jednak po ustawieniu np. 9% ekran świeci dalej ale z jasnością nadal niezmienioną
    względem "fabrycznego minimum".

    | Moze masz cos uszkodzone ... tylko w sofcie czy w sprzecie ...

    Wiesz, tableta mam od paru dni, dopiero rozpakowany (jako dodatek do abonamentu ;))
    Poza tym ekran może świecić JAŚNIEJ! (Cholera wie po co?) Regulacja działa, problem
    w tym, że "fabryczne minimum" zostało przewidziane do pracy chyba w pełnym słońcu
    w południe na Saharze...

    CZY TO MOŻLIWE, że istnieje jakieś "backlight HARDWARE MINIMUM" i nie ma
    możliwości ustawienia mniejszego prądu czy napięcia dla podświetlania ekranu? (To
    znaczy
    jak jakiś soft nawet ustawi poniżej tego minimum to wyświetlacz nie zaświeci
    w ogóle zamiast po prostu CIEMNIEJ?)
    O co tu biega?

    Aha, dodam, że wyświetlacz to IPS...

  • 28. Data: 2014-03-27 00:37:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > podświetlania ekranu? (To znaczy
    > jak jakiś soft nawet ustawi poniżej tego minimum to wyświetlacz nie

    No przeciez musi tam byc jakis uklad sterowania jasnoscia
    podswietlenia, ma jakis zakres regulacji, ma przewidzianych iles
    krokow ... i nic wiecej.

    J.

  • 29. Data: 2014-04-02 21:37:27
    Od: y...@g...com

    J.F.:
    |No przeciez musi tam byc jakis uklad sterowania jasnoscia
    |podswietlenia, ma jakis zakres regulacji, ma przewidzianych iles
    |krokow ... i nic wiecej.

    Więc wreszcie co z tego wynika - czy da się szeroko rozumianie softwareowo (a
    więc przede wszystkim w poprzez hackowanie/modowanie systemu
    i sterowników) zadać dowolnie niski poziom podświetlenia?

    (Przypominam że mówimy o wyświetlaczach IPS)

  • 30. Data: 2014-04-02 22:05:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <y...@g...com> a...@g...co

    : Obecnie "minimalna" jasność ekranu w tablecie "daje
    : po oczach" aż boli (nie da się zmniejszyc jasności
    : bardziej to najniższa wartość) a

    Jaki to tablet?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'