    From: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Android
    Date: Fri, 11 Feb 2011 19:06:04 -0500

    On 02/11/2011 06:47 PM, Lelek@ wrote:

    > Oh jak na niecałe 2 tygodnie to i tak dobrze mi poszło :-) Jestem z
    > siebie zadowolony :-) Aplikacja poważna :-)

    Najważniejsze to mieć motywację do pracy :)

    > Cieszy mnie w javie to, że będzie to działać na każdym sprzęcie z
    > androidem.
    > Do tych objektów to dla mnie jeszcze długa droga :-)

    Proponowałbym jak najszybciej się z nimi zaprzyjaźnić. Pomoże Ci to
    lepiej pisać aplikacje androidowe, ale też inaczej będziesz podchodzić
    do projektowania i pisania aplikacji w innych językach.

    > No ale ja przeszedłem szlak bojowy od assemblera, w którym piszę do dziś
    > :-) i to wcale nie tylko na AVR-y ale i na wieksze :-)
    Asemblera też po drodze zaliczyłem. W pewnym momencie byłem w stanie
    tłumaczyć programy w assemblerze z80 na język maszynowy z minimalną
    pomocą tablic :)
    Dobra znajomość wielu różnych języków programowania pomaga nabrać
    dystansu i inaczej spojrzeć na projekt aplikacji nad którą się pracuje.
    Często dzięki temu można zawczasu zauważyć dość nieoczywiste pułapki
    projektowe.

    pzdr.
    j.