    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Android
    Date: Fri, 11 Feb 2011 14:01:29 +0100

    Dnia 07-02-2011 o 12:39:30 Lelek@ <n...@n...pl> napisał(a):

    > "Shaman" <s...@o...com> wrote in message news:op.vqiyljhl4limig@sioux...
    > Dnia 07-02-2011 o 08:26:16 Artur M. Piwko <m...@b...pl>
    >
    > Już wiem co jest.
    > Ten bufor nie istnieje jeżeli nic się tam nie wpisze i próba odczytu
    > buf[0] bez wcześniejszego wpisania czegoś skutkuje totalną wywałką tak
    > jakby wyskakiwał wyjątek nie wiadomo od czego. To jest java, a nie C++
    > co mnie bardzo denerwuje, szczególnie brak "unsigned" - to jest już
    > totalna porażka. Ta java to takie C++ dla półgłówków, którzy mieli
    > problem ze zrozumieniem wskaźników, struktur i wykonywania kodu :-)
> [...]

    Wszystko jest totalną porażką jeśli się nie ma odpowiedniej wiedzy :)
    Jedyne do czego można się przyczepić to, że kompilator Cie nie ostrzegł
    przed użyciem niezainicjowanej zmiennej. No chyba, że ostrzegł, tylko
    należysz do tych co instrukcje obsługi czytają dopiero jak wszystkie inne
    sposoby zawiodą :)

    --
    PZDR
    Shaman