  • Data: 2011-02-11 18:48:05
    Temat: Re: Android
    Od: "Lelek@" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ithal69u9q9cg7mrlag1eklp9qg7sun7b5@4ax.com...

    > Nie widziales tlumaczenia ?
    > Druga linia wywala pierwsza inicjacje, a wstawia do obiektu
    > zaalokowanego i zwroconego przez metode.
    > W tym przypadku pewnie zwrocilo null i stad caly jest ambaras.
    >
    > A tak swoja droga - to co potem zwraca .length od null ?
    > zero czy juz wyjatek ?

    Trudno powiedzieć. Mnie się wydawało od samego początku, że problem jest w
    tym, że podmieniły mu sie bufory po wykryciu braku stringa w ogóle.
    Jeżeli referencja w Javie to coś jak wskaźnik w C to co za różnica czy sobie
    odczytam kilka bajtów po wskaźniku dalej.
    Chyba, że to wyjątek ale try{} nie sypie wyjątkiem.Program się zamyka w
    trakcie działania i już.